| StefanDrg a întrebat:

Sunt sofer incepator de 2 luni jumate si am condus pana acum 1.800 kilometri. Dar nu inteleg o treaba, conduc mult in oras unde limita e 50 la ora, astazi am patit o chestie. Aveam 50 la ora pe un drum cu un singur sens de mers (era si indicator cu limita maxima 50 la ora) si ma tot claxonau oamenii din spate si toti cand aveau loc ma depaseau, asta inseamna ca ei au depasit cei 50 la ora. Ei nu incalca legea? Eu stiu ca in legislatie mai scrie ca trebuie sa te incadrezi in ritmul impus de trafic, dar daca traficul merge cu 70 la ora unde e limita 50, nu primesc amenda in caz de un radar ceva? De ce sa-mi iau eu amenda din cauza altora?

Răspuns Câştigător
| Yuoia a răspuns:

Sunt multi zmei pe strazi.
Tu, condu corect si lasa-i pe ei sa claxoneze pana ii aude politia. Ei vor fi amendati si cu punctele taiate.

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Tu iti vezi de condusul tau legal, restul sa isi vada de treaba lor

| sierra1 a răspuns:

Bravo, ești un bun cetățean!

| StefanDrg explică (pentru sierra1):

Nu vreau puncte pe permis si nici bani de amenzi nu am. Nu e vorba ca respect legea ca vreau eu, o respect de frica amenzilor

| sierra1 a răspuns (pentru StefanDrg):

Tocmai de aia te-am lăudat!

| cristimihailov a răspuns:

Baga si tu 60 si gata

| siriusblack98 a răspuns:

Bun venit pe sosea si in general in societate. Tu crezi ca respecta cineva viteza legala?! Cand vezi pe unul ca vrea sa te depaseasca atunci ii faci loc daca este posibil. Pe tine nu te intereseaza ca alearga ala cu 150 in zona cu maxim 50 km/h.
"Eu stiu ca in legislatie mai scrie ca tresa te incadrezi in ritmul impus de trafic, dar daca traficul merge cu 70 la ora un de e limita 50, nu primesc amenda in caz de un radar ceva?"