| AlexDBR2142 a întrebat:

Salut.

Tin sa precizez ca sunt incepator, nu merg cu viteza de felul meu sau mai agresiv, respect legile de circulatie si tin sa spun ca asta este cea mai mare prostie si greseala pe care am facut-o conducand un autoturism.

Deci intr-o buna zi dupa ce am iesit de la serviciu pe la ora 10 seara zic in gandul meu sa ies o tura cu masina sa ma relaxez putin, ma plimb 15 minute, ma opresc intr-un loc si efectiv, trec multe masini modificate pe langa mine aproape vreo 7-8, tin sa mentionez ca nu era nici un echipaj de politie rutiera in zona momentan, m-am urcat si eu in masina si pur si simplu am fost influentat sa merg si eu cu viteza pentru o mica doza de adrenalina, am prins viteza de probabil peste 100 de kmh, inconstient efectiv am dat sa depasesc o masina din fata mea, dupa masina respectiva in sensul opus de mers vad o masina de politie rutiera mergand pe banda 1 cu 30 de kmh, eu m-am speriat atat de tare incat nu am mai oprit pana nu am ajuns acasa de frica, dupa treaba asta am realizat de prostie am facut.

Ce mi se poate intampla in cel mai rau caz? Tin sa mentionez ca masina nu a intors dupa mine sau nu au dat flashuri, ceva de genul nici macar un semmal vizual-acustic, imi poate veni ceva acasa postal? Suspendarea permisului?
Va rog din tot sufletul meu sa mi sa raspund rapid, stiu ce am savarsit si regret si tot sufletul meu ca am facut asta, stau cu sufletul la gura ca mi se ca suspenda si anula permisul auto, sunt si eu un pasionat de masini si daca imi pierd permisul imi pierd si locul de munca efectiv totul….

Imi pare super rau ca am facut treaba asta si sper sa mi se raspunda la ce mi se poate intampla in cel mai rau caz…☹️.

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Nu ai spus cit era.imita de viteza pe unde ai mers. Daca politia a fost prezenta acolo si nu s-a luat dupa tine,atunci ai scapat,probabil erau ocupati cu altcineva,ori nu au vazut.