| Cosmyn671 a întrebat:

am o problema la un Opel Astra G din anul 2001 1.6 16V, de o perioada de timp cam 1 luna s-a întâmplat de 3 ori ca motorul masinii sa imi moara in mers cand mi-a fost lumea mai draga, intr-o intersectie. Am luat invartit cheia din contact in pozitia 0 si apoi am pus contactul si surpriza masina a pornit abia la a 3 a cheie. Tin sa mentionez ca eram in treapta a 2 a de viteza si undeva la 1500 de turatii. Merg destul de des cu ea si s-a intamplat foarte rar aceasta chestie dar mi-e teama sa mai plec cu ea. Care ar putea fi problema?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Problema e ca nu ai un mecanic care sa iti spuna care e problema.
Daca imi trimiti si masina pe net, eu ii fac o diagnoza, si apoi pot sa imi dau cu parerea.
Pana atunci: pompa de benzina suna ok, regulat? Filtrul de benzina acum cati ani a fost schimbat?
Martorul "check engine" e aprins?

4 răspunsuri:
| SoulReaver a răspuns:

Nu ai check engine-ul aprins? Pune un tester pe el, imi pare o problema electrica, bujii, fise, etc.

| Cosmyn671 explică (pentru SoulReaver):

Nu am nici un martor aprins la mașina niciodata. Astazi a mers cumva in șuturi, simțeam ca trage si mai greu, ca si cum s-ar inneca, se smucea din minut in minut fara motiv.

| Cosmyn671 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Filtrul si pompa nu sunt schimbate de mult timp, cred ca undeva la 3 4 ani si asta ma face si pe mine sa cred ca ar fi problema. Nu am nici un martor aprins in bord si asta e ciudat.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Cosmyn671):

Daca a mai si circulat cu benzina sub jumatate de rezervor, ca barosanii, e clar de ce nu prea merge.
Mie mi-ar fi chiar putin rusine sa intreb chestii din astea, cand e clar ca din vina exploatarii pe saracie s-a ajuns aici.
Coji de 500e am si eu, imi plac, dar totusi starea tehnica poate defini starea noastra de sanatate dupa ce iesim in trafic cu conserve neingrijite.
PS: Unii schimba 2-3 filtre de benzina pe an.