| Costicaw a întrebat:

Salut, am în această seară o întrebare pentru șoferii noștri români. Abia ce mi-am luat și eu mașină și sunt începător și mi-au expirat numerele rosii și mâine am programare la RAR și în curând o să fie vremea de a pune numerele negre. Problema e că nu știu ce numere preferențiale să îmi pun. Dacă m-ați putea ajuta și voi cu niște idei …. Niște informații în plus ar fi că mă cheamă rup Lupu Costica Alexandru și nu știu, eu teoretic aș vrea să pun YCB asta venind de la Yny Costi baby dar nu stiu, asta e o fabulație de-a mea. Dați și voi o părere și niște idei dacă ati dori, aș fi recunoscător, dau fundiță pentru cele mai bune idei. 

5 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Eu qs pune CAW, finalul de la userul tau.

| Simpatic a răspuns:

Numerele preferentiale sunt un fel de cocalarism, evident si eu am pus de multe ori preferentiale deci si eu am fost cocalar
Sunt unii cu masini de 100.000 de coco si nu au pus preferentiale happy

fiindca esti incepator important este sa inveti sa conduci corect, sa te descurci in situatii dificile, sa faci kilometri cat mai multi fara incidente, sa capeti experienta cu alte cuvinte, nu are relevanta ce numar pui preferential sau nepreferential!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Poți rescrie in limba romana te rog. Nu se înțelege nimic.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Analfabetii nu iau permisul > nu pot circula cu masina > nu are rost sa plateasca pentru ceva ce nu pot folosi.

| Cris93Tian a răspuns:

Lupu Costică Alexandru : ideea mea ar fi sa pui XX-04-CAL