anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci am luat sala din prima si nu m-am putut programa atunci pe loc deoarece imi expirase fisa medicala. Am refacut-o si am fost programat la Curtea de Arges pe data de 11.06, iar eu am dat sala pe 25 Feb si m-am programat la oras dupa 6 zile dupa ce am dat sala deoarece atunci mi-a venit fisa. In afara faptului ca pe 11 iunie am o competenta la romana m-a mai programat si dupa 3 luni, in ciuda faptului ca am luat din prima sala... Asa e normal ca am auzit ca trebuie sa ma programeze undeva la o luna jumate, maxim doua.

7 răspunsuri:
| antimulte a răspuns:

Te programeaza in functie de aglomeratie, pe principiul primul venit primul servit. Au intrat inaintea ta toti cei care au luat in ziua in care ai dat si tu, si urmatoarele zile pana te-ai programat. Examinatori sunt cativa, iar elevi care sustin examenul sunt cu sutele pe zi.

| Violleta2022 a răspuns:

Programarile sunt in functie de cat este de aglomerat acel centru. Se pot face si la 6 luni, daca sunt foarte aglomerati.
Eu nu stiu unde ai auzit tu de 1-2 luni, ca din primavara pana toamna tarziu, numai dupa 3-4 luni reusesti sa prinzi ceva, fiind extrem de aglomerat.

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

Pai si un prieten a fost programat la Pitesti intr-o luna jumate din ce stiu.

| Violleta2022 a răspuns (pentru anonim_4396):

Dupa cum spuneam, programarile se fac in functie de locurile disponibile, in perioada respectiva, cand pot si examinatorii.
Prietenul tau s-a programat ceva mai devreme ca tine, cand terminase scoala, probabil foarte putini cursanti, dar tu ai intarziat si acum, sunt probabil dublu.
Oricum, nu-i nici o graba cu permisul de conducere, ca ai o viata inainte sa-l iei si sa sofezi, fiindca ai BAC-ul, care-i cel mai important examen al vietii tale, si care nu se poate amana.

| Liviu a răspuns: