| tdy a întrebat:


O problemă la un golf 4, probabil mulți stiti de această problemă.
Tot mai des se intampla, nu mai functioneaza nici un bec în masina ( din usi, plafoniera, Portbagaj ) si daca apeși pe buton sa se aprinda un bec, el nu se aprinde dar in bord apare semnul ca e o usa deschisa sau portbagajul. E cam comuna cică problema, a rezolvat-o cineva?
Va rog daca stiti careva o soluție, multumesc.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Stiu ca Golf 4 e o nemasina plina de probleme electrice si nu numai, dar pe asta n-am vazut-o.
Se pare ca siguranta 14 e responsabila de alimentarea luminlor de interior, si a geamurilor electrice.
Iar faptul ca se aprinde putin semnul de usa/portbagaj deschis se datoreaza instalatiei incalcite de betivii de la VAG.
https://vwforum.ro/topic/63703-problema-lumini-interioare/

8 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Ai fost cu ea la servis? Ce au zis cei de acolo au depistat cauza? Daca nu ai fost, mergi la servis ei stiu, poate fi siguranța dar poate fi orice altceva.

| OldSoul a răspuns:

Modul de confort.

| tdy explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multumesc mult. Verific si partea de siguranțe si modulul de confort. Apropo de faza cu golf 4. Da, multe au probleme, dar cele PDTI nu cele de 90 Cp zis si ALH. Asta nu stie de probleme. Excepție partea asta cu becurile o am la 3 golfuri dar altceva absolut nimic legat de mecanica.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru tdy):

Am avut ALH-uri pe mana suficiente cat sa dau de tot felul de probleme la ele. Cele mai frecvente, legate de controlul turbinei, si probleme clasice legate de uzura chiulasei (tacheti/scaune supape/compresie care fugea). E un diesel bun, dar nu e mai presus de un 1.8 TDDI de Ford, decat cu consumul. Intr-adevar, PD-urile care au urmat au fost mai slabe, deja dupa 200. 000km faceau surprize nasoale (turbina sparta, injectoare moarte).
Iar partea care o face nemasina e spatiul pe minus pentru pasagerii din spate, directia depasita de situatie peste 50km/h, dotarile care se strica mereu (geamurile sar, AC-ul nu tine freon, ESP functioneaza maxim 6 luni dupa inlocuirea senzorilor, airbagurile aduna erori de nebune si nu se reseteaza, switch-ul de la pedala se arde cum n-am mai vazut la masini, etc).
Eu am avut si un motor AFN, ala e mai prost decat toate.

| tdy explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Habar n-am. Eu am 5 toate ALH. De mai bine de 4 ani una dintre ele si alta de 3. Dar chiar nu am avut probleme nici la turbina nici la freon. La airbag da, Dar niciodată nu m-am uitat la el pentru al rezolva deci nah. Esp nici pe atât. Si tinand cont ca masinile circulă foarte mult. Nu ca acei șoferi care fac 100 k de km in 11 ani cu loganul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru tdy):

Chiar ma mir, eu doar probleme vad la ele. Mai ales la cele care circula mult. Mai nou au inceput sa se si sparga motoarele 1.9 TDI pe care le stiu, le cedeaza capatul vibrochenului, si lovesc supapele...

| tdy explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Aproape 500.000 k de km are unul de al meu. sincer iti zic nici macar nu m-am atins de motor. Turbo sau altele mai grele. O casetă de direcție am schimbat cand o avut 350 k de km in rest nimic altceva laughing
Poate trebuia sa ii bagi si tu doar motorina de ukraina ca si mine?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru tdy):

Golf 4 n-am avut, mi s-au parut penibile de la primul contact. Dar au clientii mei, si bineinteles, vin la mine doar cand au probleme... Pe unii i-am recuperat din drum, cu motoare sparte.
Eu am avut un gunoi de B5 cu motor AFN, am crezut ca va fi misto, dar s-a dovedit a fi mai prost si decat Golf 4.
Nu zic ca se strica orice Golf 4, dar au niste puncte mai slabe decat concurentii de la vremea aia, iar ca medie, nu sunt mai stralucite ca fiabilitate decat alte marci. Nu vad de unde atata lauda pentru ele, mai ales ca sunt aproape egale cu Loganul la confort si stabilitate...
Am avut un prieten fan VW, masina familiei era un G4 ALH, pe care il au si acum. L-au luat in 2007, au facut cam 150. 000km cu el in acest timp, iar ca reparatii, cam astea:
-chiulasa rectificata de 2 ori (supape sparte)
-o cutie de viteze a cedat
-vreo 3 switch-uri pentru pedala de frana
-usile desfacute in fiecare iarna, ca se bloca cheia in butuc, dadea comanda tuturor geamurilor sa coboare, si fiind cu gheata pe ele, se smulgeau din macara
-pragurile, hayonul si aripile fata au ruginit ca la Logan
-motorul si-a pierdut caii de mult, ori mergea ca o trotineta, ori tragea normal pana la 140, se bloca geometria turbinei si intra in protectie
-acum 2 ani l-am recuperat de pe drum, ca s-a intamplat ceva in motor de s-a gripat
-bucsele de la brate trebuiau puse o anumita firma si la anumiti meseriasi, altfel bateau dupa o saptamana
Si lista ar fi mai mare, dar nu stiu eu tot ce s-a intamplat la ea.
Cert este ca si-a cumparat 2 masini din afara VAG (Saab 1.9 TiD si Mitsu' ASX 1.8d), si i se par niste avioane arabesti pe langa tigaile de Golf pe care le-a laudat pana acum.
Alt caz este un prieten care inchiriaza masini, a avut Opeluri si VW, iar VW-urile le-a vandut pe toate, si a jurat ca nu-si mai ia vreodata unul.