| Noone09 a întrebat:

sunt sofer incepator si as vrea sa-mi cumpar un bmw e46 doar ca as vrea sa fie cu tractiune 4x4 voi ce parere aveti avad in vedere ca motoarele la xd sun de 2.5 sau 3.0, o sa pot sa o stapanesc rolling on the floor?

23 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ca incepator, este recomandatr sa iei o masina de mica si sa inveti a sofa pe ea. Una fara prea multa putere, ca sansele de accidente in primul an de soferie sunt maxime, iar daca sofezi un bolid, ai sanse sa ramai invalid pe viata, sau sa omori pe cineva.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am condus e46 330xd, e foarte usor de stapanit, sigura masina, dar extrem de scumpa la piese, iar defectele nu intarzie sa apara.
Nu iti recomand BMW de nici o culoare, mai ales ca incepator.
Daca tii neaparat la ceva cu tractiune integrala, cauta un Passat b5.5, 1.9 TDI cu tractiune 4motion. E mai ok decat BMW, la capitolul intretinere/fiabilitate.

| Noone09 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Din cate stiu eu piesele la e46 sunt decente ca pret avand in vedere ca sunt foarte usor de gasit, si oricum atata vreme cat e mai fiabila decat un alfa romea eu zic ca e ok

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Noone09):

Vorbesti prostii.
E46 Xdrive e o masina chiar rara. Prietenul care a avut una, a patit sa i se rupa un arc si o bieleta la ea, si a platit peste 600 de lei doar pe piese. Dezmembrarile nu au asa ceva, cumperi tot nou.
Iar Alfa Romeo e o masina ce a depasit de mult si Volkswagen ca fiabilitate, ceea ce vorbesti tu sunt niste mituri idioate, care circula printre tablagiii posesori de Logan, care fac 10. 000km in 3 ani, si abia daca sunt in stare sa-si schimbe singuri uleiul.

| Noone09 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Tata a avut alfa romeo 159 si alfa romeo gt si a avut numai batai de cap, si crede-ma tata nu eu tablagiu si chiar o ingrijea destul de bine...
asa ca nu-mi spune mia ca alfa romeo a intrecut vw rolling on the floor pentru ca din cate stiu eu modelul ala de passat din 2001 nu are moarte la fel si restul mai mult sau mai putinwinking
si oricum ar fi tot ma descurc si cu piesele chiar daca trebuie sa le iau nouwinking

| Frank51 a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Multi nu isi dau seama in ce consta fiabilitatea. Daca tragi ca prostu de motor, faci schimburi de ulei la 20k si te bagi in fiecare groapa, adio fiabilitate la orice masina. Inginerii de asta fac piesele consumabile, pentru ca din asta isi scot profit fabricile, nu din masinile pe care le vand.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Frank51):

Eu cu VW am patit-o sa imi pice piese care teoretic tin cat masina, desi am luat masina si am bagat-o direct in revizie.
Era Passat cu motor AFN (unii mai si iubesc motorul ala), mi-a picat prima data garnitura de chiulasa, apoi injectoarele, dupa aia pompa de injectie, brate, rolele de la cureaua de accesorii.
A preluat-o un prieten, au cazut injectoarele inca o data, chiulasa a crapat... Intre timp, am un prieten la a doua Alfa, inca o Alfa in familie, si nu exista defectiuni la ele. Problemele la Alfa sunt:
-am dat cu 150 intr-o groapa si m-a costat 500 lei doar indreptatul jantei
-mi-am cumparat interior din piele si a trebuit sa mut incalzirea in noile scaune
-am rupt 3 stalpi dintr-un gard, am spart bara si am indoit evacuarea.
Dar apare cate un incepator, sa-mi spuna ca VW e nu-stiu-ce, iar Alfa, Ford sau Opel nu sunt bune...

| Noone09 explică (pentru Frank51):

Bv, raspunsul asta chiar imi place si iti acord dreptate

| Noone09 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Daca conduci ca un idiot...

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Noone09):

Nu vad de unde ai tras concluzia aia, ca am vorbit mai mult de ce s-a intamplat cu masinile in general, nu cat am condus eu.
Du-te si termina-ti temele.

| relian a răspuns:

Da ce faci man calaresti armasari? laughing Ce te faci daca trebuie sa conduci un tir? Stai linistit ca astia nu-s balauri sa te lupti fici cu ei laughing e tot un volan,tot o pedala,toate se apsa la fel,se manevreaza la fel.
Acu daca doara ai vrut sa ne spui ca iti cumperi BMW e ok f bine,bv tie.
Nu te lua duoa nimeni man, toti vorbesc despre masini folosite, dupa ce a nimerit el, una buna, intretinuta bine sau un rapan care le maninca zilele, despre asta vorbesc mai toti pe aici.Cum oare poti sa spui despre o masina ca este rea? Pe ce te bazezi? Doar pe faptul ca ai tu una forjata de altul, luata de tine cu sute de mii de km si de 15-20 de ani doara pe baza asta spui masina X este naspa? Cam despre asta vorbesc toti aici, habar nu au despre masini.Aiu acasa cate un rapan,un fier vechi si fctie de cum merge dau si ei raspunsi, sau asa cred ca ei ca masina aia daca la ei e praf toate sunt asa laughing.Sa cumpere o masina noua, sa o intretina corect si dupa sa vii sa spui, da frate stiu si eu ce masina e naspa, noua dupa cateva luni se strica, intretinuta etc.Asa vin unia pfff aia are nu stiu ce defect, de parca aia din fabrica fac masini deja stricate laughing faptul ca la el s-a stricat o piesa aia nu inseamna nimic, inseamna ca el a cumparat un junghi, cine stie ce problema ia cauzat fostul sau fostii proprietarii si dea acum pentru el gata masina aia e praf.Pai aia nu-s nebuni sa fabrice masini deja stricate laughing
Deci poti sa stapanesti si un avion,laughing dapai un rapan de BMW laughing

| anonimg a răspuns:

Nu recomand bmw soferilor incepatori. Majoritatea in astfel de masini si-au pierdut viata.

| Frank51 a răspuns:

Nu inteleg cum vedeti voi masinile, ca pe niste cai salbatici, trebuie sa ii dresati si doar apoi puteti sa mergeti cu ei. O intrebare mai realista ar fi... "Salut TPU, de unde scot 3000 de lei pentru impozit la bemveu meu?"

| Noone09 explică (pentru Frank51):

Pe mine nu ma intereseaza impozitul vream doar sa stiu daca este buna pentru un incepator si atat!

| SkyPilot a răspuns:

Bineinteles ca o stapanesti. Dar la ce-ti trebuie 4x4, iesi cu ea off-road? Mergi mult pe zapada si gheata? Ca te costa si masina mai mult si iti si consuma ceva in plus.

| Noone09 explică (pentru SkyPilot):

Da dar fiind incepator o masina cu puntea motorie spate este mai greu stapanit pentru ca atunci cand ploua derapeaza mai usor mai exista si polei, zapada etc. ma gandeam ca moturul de 2.5 3.0 ar putea sa mi dea dificultati fiind un motor maricel...

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

De ce iti trebuie bmw ca incepator?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru supadeceapa):

Pentru ca demuazelele cred ca p&la are alt gust in el, de aia. Daca esti incepator, un Corsa cu motor de 1.2 sau un Nissan de-ala din 1995 toamna cu motor de 1 l ar fi parfum. Imi scapa numele Nissanului acum, dar nu asta e important. Puii mei, toti ii auzi ca "sa stapinesc mai bine masina" si alte fantasmagorii de parca trebuie' sa mearga cu ea la limita. Oricum incepatorii isi pun de multe ori cauciucuri "de-alea ieftine si bune" si se mira cum de fuge masina in toate directiile in conditii naspa sau nu tin frinele.

| adsadav2 a răspuns (pentru supadeceapa):

Nu are nici o legatura ca esti incepator sau pilot, soferul controleaza masina nu invers, pedala nu se apasa singura daca ai bmw

| Începătorul988 a răspuns:

Salut. Scuze ca te dezamagesc, dar nu exista 4x4 pe E46. Exista doar tractiune integrala ->xDrive.
Poti stapani si spatele daca esti cu capul pe umeri, daca vrei o masina de uz zilnic ramai la fata.

| gtr2rr3 a răspuns:

Normal ca o stăpânești, asta daca stii sa fii cumpatat. Prima mea mașina a fost un A8 4.0TDI 275cp... 3 luni am si m-a suportat. Te rupe la buzunar daca nu ai bani calumea. 3.0xd csz, baftă! E plăcere dar si durere! Acum am passat 1. 8TSI 180cp si vreau sa zic ca sunt mai fericit laughing))

| Anonimaaaxgar a răspuns:

E mai bună tracțiunea spate decât aia integrala. Aia integrala mi se pare potrivita pentru mașini de teren. În plus, cu tracțiunea integrală nu poți face drifturi. Eu zic că poți să o stăpânești indiferent de capacitatea cilindrică a motorului. E buna alegerea de mașina care ai făcut o. Mult succes pe mai departe.

| adsadav2 a răspuns:

Nu exista asa ceva, iei masina care iti place si pe care ti-o permiti, nu are nici o legatura puterea, pedala nu se apasa singura chiar daca ai 1000 cp