| Noone09 a întrebat:

sunt sofer incepator si as vrea sa-mi cumpar un bmw e46 doar ca as vrea sa fie cu tractiune 4x4 voi ce parere aveti avad in vedere ca motoarele la xd sun de 2.5 sau 3.0, o sa pot sa o stapanesc rolling on the floor?

23 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ca incepator, este recomandatr sa iei o masina de mica si sa inveti a sofa pe ea. Una fara prea multa putere, ca sansele de accidente in primul an de soferie sunt maxime, iar daca sofezi un bolid, ai sanse sa ramai invalid pe viata, sau sa omori pe cineva.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am condus e46 330xd, e foarte usor de stapanit, sigura masina, dar extrem de scumpa la piese, iar defectele nu intarzie sa apara.
Nu iti recomand BMW de nici o culoare, mai ales ca incepator.
Daca tii neaparat la ceva cu tractiune integrala, cauta un Passat b5.5, 1.9 TDI cu tractiune 4motion. E mai ok decat BMW, la capitolul intretinere/fiabilitate.

| Noone09 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Din cate stiu eu piesele la e46 sunt decente ca pret avand in vedere ca sunt foarte usor de gasit, si oricum atata vreme cat e mai fiabila decat un alfa romea eu zic ca e ok

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Noone09):

Vorbesti prostii.
E46 Xdrive e o masina chiar rara. Prietenul care a avut una, a patit sa i se rupa un arc si o bieleta la ea, si a platit peste 600 de lei doar pe piese. Dezmembrarile nu au asa ceva, cumperi tot nou.
Iar Alfa Romeo e o masina ce a depasit de mult si Volkswagen ca fiabilitate, ceea ce vorbesti tu sunt niste mituri idioate, care circula printre tablagiii posesori de Logan, care fac 10. 000km in 3 ani, si abia daca sunt in stare sa-si schimbe singuri uleiul.

| Noone09 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Tata a avut alfa romeo 159 si alfa romeo gt si a avut numai batai de cap, si crede-ma tata nu eu tablagiu si chiar o ingrijea destul de bine...