anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, TPU
Trebuie sa sustin proba practica pentru a obtine permisul de conducere saptamana viitoare, problema este ca sunt o fire emotiva, mi-e frica sa nu il pic(traseul). Am inteles ca sunt medicamente/ceaiuri pentru combaterea emotiilor.
Doresc ceva care sa nu imi provoace somnolente, sa imi scada nivelul de concentrare, etc. ci doar sa ma scape de aceste emotii(sau sa le diminueze).
Astept recomandarile voastre.

2 răspunsuri:
| FerLin a răspuns:

Sfatul meu este sa nu iei nimic, sa mergi pur si simplu la examen. Daca il pici, nu-i nimic, mai dai odata, si mai dai odata pana il iei.
Stiu ca e usor de spus si mai greu de facut, dar nu stiu daca exista ceva ce poti lua si care sa nu aiba si alte efecte care sa nu te lase sa ai mintea limpede sau reflexe nealterate.
Si decat sa observe politistul ca ceva nu e in ordine cu tine si sa intri in alte belele mai bine te duci pur si simplu la examen.
Nu ai sa fi nici pe departe prima care il pica daca se va intampla, si la fel nici ultima.
Cel mai bine mergi la examen impacata cu ideea ca nu se intampla absolut nimic daca pici examenul, si incearca sa fi si convinsa de asta. Asta te va ajuta sa fi mai relaxata, si cu cat esti mai relaxata cu atat ai sa te concentrezi mai usor.
P.S. Uita-te pe strada in jurul tau la cat de multe masini (soferi) sunt. Toti au luat permisul chiar daca l-au luat din mai multe incercari. Deci nu e imposibil sau prea greu.
Succes la examen!

| BiTW a răspuns:

Am fost si eu in aceeasi situatie cu tine acum 5 luni. De asemenea, si eu sunt mai emotiv, si nu stiam ce sa fac inainte de proba practica.