anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare. Am si eu o intrebare despre limp mode, aseara mergand cu masina schimband in treapta a 4a acceleratia " a cazut" si nu mai functiona deloc in treapta de viteza, in liber se accelera. Am verificat presiunea in turbina si exista furtunul turbo are presiune, dar acelasi lucru se accelera foarte greu cu pedala la maxim apasata, este vorba de un motor 1.6 tdci 116 cai ford euro 5. Filtru de particule nu mi-a facut figuri pana acum deloc, masina pana aseara tragea fara nici o problema. Azi nu a mai facut probleme dar stiu sigur ca ceva este neinregula, iar pana maine cand voi face o diagnoza auto nu stiu daca sa mai merg cu ea.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Eu nu am lucrat la motoare decat in regim hobby, dar m-as uita in parametri, la presiunea din rampa (FRP), daca as putea sa aflu care este valoarea normala. Ori ai presiune prea mare, ori prea mica.
Daca e presiune mica, cauzele pot fi:
-filtru motorina vechi/conducte infundate sau neetanse
-pompa de alimentare defecta (sau ceva din instalatia ei electrica)
-pompa de inalta presiune e pe duca, si nu mai ridica presiunea suficient;
-un injector s-a blocat deschis (sau mai multe), si din cauza asta nu se mai mentine presiunea.
Daca ar fi injector, ai avea fum negru.

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Poti sa mergi cu ea, daca nu ti s-a aprins nici un bec grav in bord (legat de ulei sau racire).
Limp mode poate aparea daca turbina baga prea mult, sau de la multe alte cauze. Numai dupa diagnoza vei sti ce are.

| heeiulii a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Salut, am fost acum sa fac o diagnoza mi-a dat eroare P228C, posibile cauze
Clogged or Damage Fuel Filter
Faulty Fuel Pressure Regulator
Faulty Fuel Pump
Faulty Fuel Pressure Sensor
A mai intalnit cineva eroarea asta?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru heeiulii):

Eu nu am lucrat la motoare decat in regim hobby, dar m-as uita in parametri, la presiunea din rampa (FRP), daca as putea sa aflu care este valoarea normala. Ori ai presiune prea mare, ori prea mica.
Daca e presiune mica, cauzele pot fi:
-filtru motorina vechi/conducte infundate sau neetanse
-pompa de alimentare defecta (sau ceva din instalatia ei electrica)
-pompa de inalta presiune e pe duca, si nu mai ridica presiunea suficient;
-un injector s-a blocat deschis (sau mai multe), si din cauza asta nu se mai mentine presiunea.
Daca ar fi injector, ai avea fum negru.