| YaonJinji a întrebat:

Salutare.
Am și eu o problema la mașina.
Când ii pun contactul se aude un țăcănit și nu învârte deloc motorul, iar dacă o împing pornește.
Problema e ca doar așa pornește, dacă o împing.
Iar ultima dacă când am pornit-o așa a început sa iasă fum de sub capota, venea de undeva de lângă filtrul de ulei, din zona aia, pe acolo pe sub ea, nu știu cum se numește exact zona aceea.
Precizez ce e un Opel Vectra B, 1.8 16V, 2001.
Mulțumesc anticipat.

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Subscriu la ce ti-a scris CatalinGti. Fara detalii nu te poate ajuta nimeni de pe aici.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Du-te la un electrician sa-ti schimbe conexiunea de "masa", de pe baterie pe caroserie, si de pe caroserie pe motor. Aceeasi problema am avut-o si eu la Vectra, dupa ce am refacut electromotorul, si am pus o masa provizorie de pe borna de minus, direct pe un surub de pe chiulasa... Atat de provizorie a fost aia, ca am facut-o prin ianuarie 2017, si inca nu am schimbat-o laughing
M-a oprit RAR-ul acum un an, mi-au zis si ei sa o fac ca la carte.

| Frank51 a răspuns:

Alternator, electromotor.

| Panamax a răspuns:

Poate fi alternatorul care nu mai incarca bateria si de aceea nu mai invarte nici electromotorul.

Fumul poate fi de la alternator sau de la electromotor.
Poti sa iei si foc adica sa o iei in jinjii bine de tot.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ori ai un scurt pe electric. Totusi nu inteleg, cum poti avea o masina si sa nu stii nimic despre ea.
N-ai scris nimic de baterie, E cureaua ok de la alternator? are baterie, n-are? ai incercat cu alta baterie? daca da, ti-o incarca alternatoru? ai erori in bord?
Meriti sa te duci cu coaja aia, sa iti ia aia de la service 3000 4000 lei. Ca sa te inveti minte sa mai deschizi capota din cand in cand laughing
N-ai scris si tu, mentionez ca se inchide bordu cand ii dau cheie, sau, nu se inchide bordu cand ii dau cheie, sau ce se intampla dupa ce opresti masina dupa ce ai impins-o, nimic. Nici un detaliu.