anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt incepator si as vrea sa cumpar aceasta masina, am vorbit cu proprietarul si a spus ca o lasa la 3700 lei. Masina pare cam neingrijita dupa cum se vede in poze, voi ce parere aveti, merita sa o iau? Ofer funda celui mai bun raspuns.
http://bit.ly/1EKYST4

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

E ok masina.
Cred ca a fost accidentata frontal, dar pentru o cutiuta de talia ei, e un 'detaliu' neinteresant. Uita-te totusi la cauciucurile de pe fata, sa nu aiba uzura neuniforma (adica sa nu fie roase pe margini).
Nu a pomenit nimic de taxa auto, deci cel mai probabil va trebui sa faci contract de comodat cu proprietarul, ca sa eviti sa achiti timbrul de mediu.
Daca esti incepator sub 30 de ani, oricum asta e mai bine, pe numele vanzatorului probabil vei avea asigurarea mult mai ieftina.
Cand cumperi o masina cu comodat sau procura, cere-i proprietarului sa-ti arate asigurarea masinii, sa vezi cat de mult a costat. Daca e pe numele unui tanar, poti plati si peste 1000lei pe an. Pe numele unui pensionar, eu de exemplu platesc 150 lei pe an, ca am ajuns la clasa B8 de bonus. Anul trecut era B7 si a fost in jur de 250 lei.
Pe numele meu am platit 680 de lei pe 6 luni, la 19 ani.
Ar trebui sa iei pe cineva cu tine, sa vedeti masina impreuna, sau daca nu, sa mergi la un service sa faceti acolo un test.
Trebuie de verificat starea motorului, fiind benzinar cu consum mic, ar putea fi "alergat", de exemplu de un agent de vanzari, si motorul sa fie uzat. Ca sa-ti dai seama de asta trebuie ceva experienta, dar sunt si indicii concrete, cum ar fi fumul albastru, fumul in carter (scoti busonul de la ulei in timp ce merge motorul), sau batai de la motor, in sarcina.

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Uita-te si la dotari.
Eu totusi l-as prefera pe asta mai nou, are un aspect placut.

| OldSoul a răspuns:

La bani acestia nu ai ce vrea mai mult, in general arata decent, eu unul zic ca a suferit un accident, in partea stanga pare ca difera putin nuanta intre elemente.
In rest daca totul e in regula si nu are alte defecte e o achizitie buna, oricum o sa fie cam puturoasa la acel motor, dar pentru a prinde experienta e buna.

| TrăieşteClipa a răspuns:

Nu mai sta pe ganduri la banii acestia.
Am condus asa ceva si se comporta foarte bine.



| myproblem2000 a răspuns:

Inafara de tapiterie, masina arata destul de bine, adica nu are tabla indoita. Dar are multi kilometri parcursi, e cam veche si nu va mai functiona bine. Daca o vrei doar ca sa inveti sa conduci si, in caz ca ai un incident sa nu dai multi bani pe piese, e ok. Iar daca o mai folosesti maxim doi ani si doar prin oras, ar putea fi o achizitie buna. Incearca sa mai gasesti o oferta, iar daca nu, aceasta e bunicica. Sper ca te-am ajutat. happy