|

Un bmw nou preconfigurat din fabrica stiind ca tva-ul e mare ajunge la un pret de 48000€. In Germania aceeasi masina cu aceleasi extrasuri e mai ieftina? Banuiesc ca da pentru ca nu au tva asa mare, referitor la garantie isi mentine in RO garantia sau nu? 3. Merita pasul asta sau costurile ar ajunge aproape la fel cumparand masina din Romania cu tot cu drumuri taxe inmatriculare etc? Un ex. seria 4 coupe caroserie sport in uk full extras costa 41565€ - lire 37000 si in ro 48000€.

18 Raportează Evaluează
18 răspunsuri:
| a răspuns:

Germania are acelasi tva de 19% ca Romania. Iar preturile de baza la BMW sunt cu 1-2. 000euro mai mari.

Seria3 pleacă de la 37.850 in Germani respectiv 35.819 in Romania si 36. 550 in UK. Deci in Romania e cel mai ieftin.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru suntserios):

Oricum in lire masina e mai ieftina dar eur mai scumpa nu ma refer cu conversia lira in eur. Credeam ca in D se simtea ceva diferenta.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Tot ce pot sa-ti zic e ca alea pentru Ro sunt alta calitate. Mai slaba. Tabla mai subtire, probabil si altele.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Da, amuzant. Tu chiar iti inchipui ca BMW are doua linii de producție si proiectează cate 2 caroserii diferite pentru cele 30 modele sau cate au ei doar ca sa vanda in Romania masini cu tabla mai eftina nu?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

La dacia asa se intamplawinking Ro si exportwinking Cand economisesti ume considerabile, da, se poate, cel ce nu-si poate inchipui si nu vrea sa accepta esti dta

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Deci Dacia la Mioveni are doua linii de asamblare? Ai tu niste dovezi nu?
Eu totusi cred ca tu confunzi grav niste dotari in plus disponibile pe diferite piete cu efectiv structura automobilului

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Am lucrat acolo.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Gata, m ai convins acum. Te si cred de altfel. Astept sa imi zici ca ai lucrat si la BMW.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Nu, am lucrat la Dacia, si n-o sa stau sa-ti zic tie, un oarecare, secretele producatorului.
In Ro, orice exista in dublu standard. In special in alimentatie.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Lasa alimentele. Vorbim de linii de productie, de caroserii, lini de productii automatizate care costa milioane de euro. Ai auzit si tu un scandal la tv legat de alimente, dar vezi ca nu se potriveste cu caroseria unei masini...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Sonia822):

Nu are cum. bmw facut in Germania implineste standardele lor de calitate. In Youtube un taximetrist a reusit sa faca 1 milion de km cu loganul fara sai cada nici o piesa sau avarie grava. Mantenanta doar la reprezentanta altfel daca era cum zici tu era in belea omu

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Da ma. Are linie speciala pentru export. Crezi ca la export merge cu tabla creata si subtire? Ia sa treci printr-o parcare sa te uiti.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Laso balta, tu nu pricepi ce costuri implica doua linii de productie identice doar ca pe o linie sa puna alta tabla. Nu mai are rost sa continuam discutia. Nici despre Dacia, dar mai ales nu pentru BMW

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Ca sa vezi cum arata o linie de asamblare auto
https://www.youtube.com/watch?v=32eWkuIHLoE

Nu e ca la fabrica de cascaval unde intr-un lot pun mai mult lapte si in altul mai putin.

sa dublezi linia aia de productie ar costa enorm, sute de milioane de euro...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Esti destul de blegut daca n-ai inteles ce ti-am spus.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Ce rahat ai zis?
Ca sunt doua linii de produtie. Si eu ti am explicat ca tu nu intelegi implicatiile financiare a doua linii de productie paralele. Si ti am aratat si de ce. Tu ai incercat sa extrapolezi discutiile cu alimentele la masini si nu prea se potriveste

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru suntserios):

Cred ca ti-a foame si n-ai ce.
Pt export e o linie unde asamblarea se face cu alte piese, superioare calitativ comparativ cu productia autohtona, unde se respecta EN

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru Sonia822):

Am inteles, tu o tii pe a ta, cu linie duplicata de asamblare...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează