| Sandy25 a întrebat:

Va salut prieteni.
Apelez la voi in speranta ca ma puteti ajuta cu un sfat.
Am un Citroen Berlingo 1, 9d, model wjy 52 kw, 70cp dun 2004.
In iarna asta am avut multe necazuri din cauza pompei de injectie ( masina este luata la mana a2a, o am se 2 ani ). Am avut si iarna trecuta dar parca nu ca iarna asta.
La temperatura de 0, 1, 2 grade porneste mai greu dar porneste, la - 1, 2, 3 nici nu ma incumet sa o pornesc, ma chinui degeaba.
Astazi dupa ce am avut bateria pe redresor, la temperatura de 1 grad am incercat sa pornesc, surpriza a fost mare ca a pornit la spert de chee tinind cont ca de 4 zile nu o mai pornisem, dupa circa 30 de secunde s-a oprit singura, i-am pus contactul si am aurit un zgomot de releu pret de 3-4 secunde cand i-am dat la chee invartea de parca nu-i venea motorina. Am dat de 5-6 ori si cand a murit bateria atunci am avut senzatia ca ii venea motorina.
Acun 2 luni in urma am venit cu masina de pe drum, la circa 3 ore am avut nevoie sa plec in oras si am dat 5-6 chei pana a pornit. De atunci pana acum nu a mai avut simptomele astea.
Ce poate sa fie?
Multumesc si sper sa primesc un sfat bun.

Răspuns Câştigător
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Fa-i o diagnoza si rezolva erorile stocate in ECU si in special daca ECU iti recunoaste in permanenta cheia de contact!

2 răspunsuri:
| Jicarean_Calin_1960 a răspuns:

Cred ca ai trecut de 200.000 de km. Fa-i o revizie pompei de injectie si injectoarelor!

| Sandy25 explică (pentru Jicarean_Calin_1960):

Verificare injectoare am facut in luna Octombrie 2016, mi s-a spus ca am pompa acea mai proasta
Am schimbat filtru cu supurtu de pompa ca nu amorsa, rezervoru a fost curatat. Ma gandesc sa nu fie ceva pe partea electronica. In iarna trecuta nu am mai dat AC- si am avut probleme cu rulmentii, i-am schimbat, am bagat freon dar nu merge AC. Cineva cu programe soft mi-a spus ca am relee blocate, deci trebuie sa schimb bloc de sigurante, am incercat dar nu am avut convingerea ca functiona blocul, era de la dezmembrari
Ce ma sfatuiti. Motorul are peste 200000 km dar la temperatura de 1 grad mia pornit la sfert de chee si s-a oprit, mai mult, acum 3 luni am venit dupa un drum de 50 km, am stat 3 ore iar la plecare am dat 5-6 chei pana a pornit.
Simtoma este ca nu are motorina. Cand porneste dau mult la chee in continju, daca fac 4-5 pauze nu mai porneste.