anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa iau o masina pe care o sa o folosesc sa parcurg saptamanal cu ea 200-250 de km, sunt student asa ca vreau o masina care sa consume putin si s-o intretin cat mai usor. Am un buget de 3500-3700 de euro si pana acum ma gandisem la un Golf 5, dar nu prea am gasit ceva sa imi placa la acesti bani. Masina vreau sa fie minim din 2004. Nu vreau motoare de 1, 4 (acum am una de 1, 4 si vreau ceva mai mare), vreau minim 1, 6 si nici prea mare sa ma omoare la consum. Diesel nu stiu daca merita, tinand cont ca fac 15.000 km maxim pe an, plus ca dieselul este mai scump (insa un Opel Astra 1, 7 nu ar strica deloc). Astept cateva recomandari de la voi! Multumesc!

3 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Daca vrei ceva si ieftin si bun, atunci cauta-ti o masina diesel, inmatriculat in tara, cu RAR facut, care e in stare sa functioneze si cu ulei de bucatarie folosit si filtrat, in loc de motorina.
Acele masini sunt si relativ usor de intretinutwinking

| ExprimareLibera a răspuns:

Ford Focus 2006-2007 1.6 TDCI

| IcsDe_Darius_1989 a răspuns:

Dupa mine o masina buna calitate - pret este dacia logan. Nu consuma mult este ieftina si are motoare de Renault. Motorul cel mai favorabil pe ea este 1.6 benzina daca e model mai vechi sau 0.9 model nou.