| MihaelaSiEu a întrebat:

Ajutoor! Sunt studenti pe aici?
Sunt in clasa a 12-a si nu pot sa ma hotarasc ce facultate voi alege...
Pana acum m-am gandit la mai multe variante, dar pana la urma am renuntat la cateva dintre ele; cele care mi-au mai ramas sunt: -snspa(facultatea de relatii internationale si studii europene), sau -facultatea de comunicare si relatii publice, sau -facultatea de stiinte politice. Trebuie sa mentionez ca am terminat( /o sa termin, mai degraba) profilul teoretic filologie bilingv germana, asadar as vrea daca se poate sa am si posibilitatea de a studia in Germania pentru un semestru sau un an.

Imi poate spune cineva ce profesii pot sa urmez cu ajutorul acestor facultati si daca pot avea vreo sansa sa-mi folosesc si cunostintele de limba germana in timpul facultatii?

P. S:site-urile facultatilor imi dau dureri de cap deja, de aceea daca exista studenti, care stiu cate ceva despre acestea, ii rog sa ma ajute cu cate o informatie sau sfat.
Merci! Mai vorbim!

7 răspunsuri:
| Amaya a răspuns: