| Nimeni91 a întrebat:

Buna dragii mei!
As avea nevoie de cateva pareri despre Universitatea din Bucuresti, respectiv Facultatile de Litere, de Jurnalism si de Drept. Acum voi trece in clasa a 11 a, si chiar daca mai e timp, vreau sa stiu ce credeti despre aceste institutii, deoarece am vorbit cu niste profesori despre cariera, iar dansii considera ca nici aceste institutii si nici aceste profesii nu merita stresul. Stiu ca fiecare are propriile pareri, insa as vrea sa stiu ce credeti voi in mod personal si daca merita sa ajung la una dintre aceste facultati. Cum sunt caminele studentesti in Bucuresti?
Eu sunt aproape de Craiova si as vrea sa stiu daca Facultatile de Drept, de Jurnalism si de Litere sunt mai putin calitative in ceea ce priveste profesorii si institutiile in sine. Cum sunt caminele studentesti in Craiova?
Daca m-ati putea ajuta ar fi perfect, deoarece am nelamuriri intrucat toti cei pe care i-am intrebat spun lucruri diferite, iar ce pare rau pentru ei, mie imi pare bine.
Nu stiu ce sa fac si asa cum au trecut 2 ani de liceu vor mai trece ati 2 ani. Si vreau doar niste opinii. Va multumesc anticipat tuturor celor care veti raspunde.

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Facultatea de Drept merită cel mai mult dintre cele enunțate de tine, însă este mult de muncă. În privința salariului, câștigi chiar și 3500 de euro pe lună (în cazul judecătorilor), deci nu văd de ce profesorii tăi au spus că este o idee proastă. Eu consider că Dreptul, Medicina și AC sunt cele mai căutate facultăți.

Căminele sunt la fel ca peste tot, tot o să dai de gândaci și igrasie. Depinde cât de norocos ești și cu ce medie intri (și la ce cămin intri, desigur).

Eu zic să muncești să dai la Drept, sau dacă vrei un salariu extrem de mare, urmează Academia de Poliție. Dacă ești conștient că poți mai mult, Academia de Informații. După, vei face la fără frecvență, după terminarea academiei, Dreptul. După ai toate porțile deschise.