| EmiliaVasile1801 a întrebat:

Bunăhappy
Mă numesc Emilia și sunt elevă în clasa a VII a. În clasele a V a și a VI a am avut media generală 10 (veți afla imediat ce legătură are cu întrebarea mea).
Am participat de curând la concursul,, Sanitarii pricepuți " la care am obținut locul I la etapa națională. De atunci, mama mea, care este medic, a rămas cu impresia că voi alege o carieră în domeniul medical. Problema este că eu îmi doresc să urmez cursurile unui liceu militar. Vreau să lucrez în marină.
Când i-am spus mamei asta, mi-am dat seama că a fost puțin cam dezamăgită, spunându-mi :,, Ești prea deșteaptă. Ai putea profita de inteligența ta." De atunci, mereu bate apropouri, încercând să mă convingă să urmez drumul ales de ea, cu toate că eu nu îmi doresc astacrying(
În plus, majoritatea colegilor/ profesorilor se comportă de parcă sunt siguri că voi deveni doctor. Recunosc că sunt foarte pasionată de materiile precum biologie sau chimie și că îmi place să particip la activitățile desfășurate de Crucea Roșie/ Smurd, dar nu mi-ar plăcea să lucrez toată viața că medic.
Ce sfaturi îmi dați? Voi ce carieră ați alege dacă ați fi în locul meu?

Răspuns Câştigător
| Frank51 a răspuns:

Preoteasă.

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

După liceul militar, academia de medicină militară - impaci și capra și varza

| CristiDinBucuresti a răspuns: