anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Știu ca sunt putine, dar aceasta întrebare este doar pentru cunoscători!
La Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (București) exista posibilitatea de a intra la un loc la buget și cu o medie puțin sub 7. Întrebarea este ce la ce alte facultăți mai exista aceasta posibilitate?
Sau, va rog, cât mai multe idei despre o facultate care chiar merita!
Mulțumesc!

5 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu prea. In fiecare an au fost medii mai mari la buget. Sunt f mulți elevi cu note mari in bac și ii ajuta. Din câte am înțeles, acum admiterea nu se mai face cu examen, se face pe baza eseului motivațional și nota de la bac. Nu?

| Dishka a răspuns (pentru anonim_4396):

Da, așa este. Foarte putine facultăți au admitere pe baza de examen scris. Mulțumesc!

| RazvanFlorea1993 a răspuns:

Nu este nimic stabilit.
În funcție de câți absolvenți de liceu se înscriu.
Dacă la o anumită specializare sunt disponibile la fără taxă 20 locuri și se înscriu 21 studenți, admiterea se face în ordinea descrescătoare de la elevul cu cea mai mare medie.
Depinde cum ai norocul.
Apropo, eu am intrat prima dată la cu taxă, apoi s-au retras mulți și am prins loc la fără taxă.
Așa că ai răbdare.
Singurele facultăți care îți asigură viitorul și serviciul sunt Medicină generală, Medicină generală și Farmacie.
Dacă ai alte întrebări, le aștept.

| Dishka a răspuns (pentru RazvanFlorea1993):

Voiam sa-mi fac o idee, știu ca e greu sa intri cu o medie de 7 și ceva la un loc la buget, însă vreau sa mi încerc norocul.
Sunt singura in treaba asta, nu am niciun fel de sprijin financiar, și m ar fi ajutat un loc la buget la început pana ma obișnuiam cu facultatea și sa mi găsesc și ceva de munca.
Mulțumesc!

| RazvanFlorea1993 a răspuns (pentru Dishka):

Depune-ți dosarul indiferent și nu îl retrage până la finalul termenului.
Și în ultima zi se poate retrage cineva.