| LittleLady a întrebat:

Ca sa ajungi sa lucrezi la receptia unui hotel trebuie sa termini si o facultate?

8 răspunsuri:
| MadRaven a răspuns:

Bună,
Depinde de hotel. Nu e neapărat să termini o facultate de turism, dar orice hotel care se respectă şi care are 4, 5 stele sau mai sus, de multe ori la angajare cer asa ceva.
Numai bine!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In mod normal, nu! Insa depinde de pretentiile angajatorului...

| BigG a răspuns:

Nu exista specializari in acest domeniu la facultati.

| suntserios a răspuns (pentru BigG):

Exista o groaza de facultati cu specializarea turism

| BigG a răspuns (pentru suntserios):

Bine si daca vreau sa lucrez ca portar la un hotel sau la intretinerea unui hotel imi trebuie facultate. Alea is specilizari de economie, managemnt in turism cum sa conduci sau cum sa iti faci o afacere in turism, nu de receptionere.
Nu mai zic nimic, treaba ta, poti sa faci si 3 facultati poate poate ajungi receptionera. Veizi una sa fie de limbi, conteaza sa stii sa vorbesti cu clientul indiferent de unde vine.

| suntserios a răspuns (pentru BigG):


Un hotel care se respecta (de la 4 stele in sus) sunt sigur ca va alege la un interviu o persoana care are o facultate de turism in defavoare unei fara studii superioare sau studii in alt domeniu. Si exista si specializari de servicii in turim, care dupa mintea mea includ si posturi de receptionera.

| BigG a răspuns (pentru suntserios):

Nu te lua dupa mintea ta, aratami site-ul unei facultati unde scrie ca pregasteste stundenti pentru posturi de receptionera. Niciodata nu o da veizi asa ceva.
Uita-te si la Codul COR daca ai auzit de asa ceva, dar nu prea cred.
http://www.rubinian.com/cor_5_ocupatia.php?id=4224
Zi-mi unde veizi studii superioare la posturile alea?

| Fergun00 a răspuns:

Facultatea de manageriat.