| DarkTemptation a întrebat:

Care dintre meseriile de doctor sau arhitect sunt mai interesante si, de ce nu, mai profitabile?

Răspuns Câştigător
| wawe a răspuns:

Eu oscilam intre doctor si politist(momentan sunt la medicina), alege pe care iti place mai mult, dar daca te apuci de medicina sa stii in ce te bagiwinking

5 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Arhitectul ia mai multi bani fata de un medic pentru ca proiecteaza design-uri si modele de constructii care se vor construi in realitate.

| didicriss a răspuns:

Pai se pune problema ca arhitectura e mai bine platita decat medicina dar e si mai grea dupa parerea mea...totul e la milimetru....eu as opta si optez pentru medicina pentru ca eu asta vr sa fac. poate vr sa pui problema si asa? care crezi ca ti-ar placea mai mult

| Drathmnight a răspuns:

Arhitectura poate fi mai profitabila, dar poti ajunge cam greu sa obtii bani de pe urma ei. nu prea se mai construieste la noi. medicina insa iti ofera un loc SIGUR de munca, si gandeste-te cati bani se toarna la noi in spitale tongue bafta!

| TooSexy a răspuns:

Sincer sa fiu meseria de arhitect este si mai interesanta si mai profitabila.In cazul in care nu esti doctor ginecologlaughinglaughing

| Geo336633 a răspuns:

Amandoua sunt interesante, la nivel global doar un chirurg castiga mai bine decat un arhitect. Dar in medicina responsabilitatea e mult mai mare, fiindca nu mai poti indrepta nici-o greseala. Succes big grin

Întrebări similare