| luis6156 a întrebat:

Mă aflu aproape de momentul cand trebuie sa-mi aleg facultatea și momentan nu știu ce alegere ar fi mai buna pentru mine. M-am gândit la UCL sau politehnica București pe computer science respectiv ingineria sistemelor. Îmi este foarte greu sa plec din tara din cauză că voi fi departe de toți cunoscuții și îmi este frica de media lor de admitere, mai exact 9, 6 în bac. Pe de altă parte nu știu dacă politehnica îmi poate oferi aceleași beneficii ca și UCLul. Țin să menționez că aș vrea să lucrez ca și game programmer in SUA după facultate. Alta opțiune pentru mine ar fi sa fac aici facultatea și masteratul in străinătate. Ii rog pe cei care au terminat una din cele două facultăți pe computer science să mă ajute și de asemenea pe cei care lucrează ca ingineri software si așa mai departe. De asemenea, nu mă sperie media foarte mult pentru că sunt la cel mai bun liceu din județ și învăț foarte bine, doar că mă pune intr-o situație cu mai multe griji. Vă mulțumesc în avans!

Răspuns Câştigător
| Bunica69 a răspuns:

De ce IS? La IS in anul 3/4 o sa te axezi pe robotica, iar la CTI in anul 3/4 o sa te bazezi pe Tehnologie (web/gaming) si procesoare.

0 răspunsuri: