| BoboMC a întrebat:

Sunt elev clasa a 10-a profil real mate-info Bilingv. Doresc sa dau la medicina in Bucuresti Universitatea de Medicina Carol Davila. Vreau niste sfaturi, cum ar trebui sa incerc sa ma pregatesc, cu profesor universitar de pe acum, sa invat baza si dupa cu prof. universitar. Daca exista studenti la medicina si are putea sa imi impartaseasca din experienta. Multumesc Anticipat!

Răspuns Câştigător
| AdelinaC a răspuns:

Salut! Eu sunt in a12-a,tot mate info si tot la medicina vreau sa dau si sper sa te pot ajuta cu ceva sfaturi.
Dat fiind ca esti a10-a foloseste-ti timpul pentru a invata pentru alte materii de bac(la mate sa-ti fixezi bine materia de pana acum,la engleza sa iti dai examenul Cambridge FCE sau CAE ca sa scapi de proba de engleza de la bac, iar la info sa-ti iei certificatul ECDL tot ca sa scapi de proba de la info-este adevarat ca nu trebuie sa iei nota mare ca nu conteaza la admitere, dar peste 6 tot trebuie sa iei ca sa treci). Citeste in vara care urmeaza niste carti de fictiune cu tematica medicala,gandeste-te bine daca asta vrei sa urmezi mai departe apoi cauta pe net(ca se gasesc destule site-uri)despre ce asteapa oamenii de la un medic si incearca sa iti construiesti acele calitati,daca nu le ai, iar daca le ai puneti-le in evidenta.
Apoi, din clasa a11-a incepe sa iti inveti la chimie(daca poti singur, daca nu pune-ti meditatii)iar la bio invata bine si mergi la olimpiada.In a11-a se face olimpiada la bio(se face si in alte clase dar nu e din anatomie,deci nu intra in materia ta) si chiar daca nu iei la un nivel inalt, cel putin vei invata niste lucruri care oricum iti vor trebui mai departe.