| daniel1992382 a întrebat:

Salut! Sunt elev in clasa a 8 a si doresc sa ma duc la un liceu de profil uman, dupa ce termin liceul pot sa urmez o scoala de electronica, iar apoi sa ies electronist?

2 răspunsuri:
| Celestina003 a răspuns:

Da poți! Și fără școală de electronică, poți! Dar cum dorești!

| Aditu94 a răspuns: