| crazyjoker13 a întrebat:

Sunt student in anul 2 de facultate, la Geografia Turismului, ubb, si de o luna, m-am gandit sa ma inscriu la academia militara. Problema este ca nu am nici un fel de indrumare, si nu gasesc informatii, despre ce si cum sa fac, unde sa merg. Nu as dori sa merg ca voluntar in armata, si as avea ca target o functie mai importanta. Din ce am citit pe internet, sunt academii la Brasov si Alba Iulia, care ar fi mai accesibile pentru mine. Cat ar dura sa termini academia, si dupa absolvire ce s-ar intampla(gen o sa fiu angajat etc)?

5 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Cum te aflii in Cluj, poti sa primesti consiliere si informatii daca te duci la biroul de informare-recrutare din cadrul Centrului militar zonal Cluj, de pe str. Dorobantilor nr.8-10 --- este sursa cea mai autorizata de informatii despre cariera militara, despre criteriile si standardele pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a deveni ofiter in cadrul Ministerului Apararii Nationale.

Pana iti vei gasi timp sa mergi, fa-ti o idee citind informatiile din continutul website-urilor :https://dmru.mapn.ro/pages/view/98 si https://recrutare.mapn.ro/index.php?idPageToView=164

p.s. Grabeste-te, caci pana la data de 14-04-2017 se defasoara recrutarea pentru invatamantul superior militar(ofiteri, programe de licenta)!

| crazyjoker13 explică (pentru alessia5158):

Cat dureaza programul de licenta? Si dupa licenta daca nu urmezi master ce se intampla?

| alessia5158 a răspuns (pentru crazyjoker13):

3 ani sau, in cazul celei tehnice(inginerie) durata este de 4 ani.In privinta masteratului, nu te obliga nimeni sa-l faci.

| crazyjoker13 explică (pentru alessia5158):

Si dupa, urmaresti cand se pun locuri la concurs pentru ceea ce ai invatat?

| alessia5158 a răspuns (pentru crazyjoker13):

Nu-ti pot furniza informatii 100% sigure --- sursa ta de informatie trebuie sa fie, asa cum ti-am spus, biroul de informare recrutare!