| Anonimussss3837 a întrebat:


Sunt studenta la o facultate din politehnica, specializarea mate-info aplicate in inginerie.
Pe viitor, mi-as dori sa incerc sa aplic la un master in strainatate. Sunt constienta ca sansele nu sunt prea mari si ca este f greu, dar totusi consider ca merita sa incerc. Mi-ar placea sa merg spre unul dintre domeniile: bioinformatica, inteligenta artificiala, machine learning, virtual reality. Nu vreau o tara anume, din europa ma gandesc la una dintre: Germania, norvegia, suedia, danemarca, Anglia, franta, elvetia, poate si belgia. In asia sau america, desi mi-ar placea, cred ca este mult prea greu sa ajung.
Intrebarea mea este: in afara de a invata la materiile importante, a stii programare ca lumea, mate etc, + engleza stiuta ca lumea si certificat ielts/toefl, ce ar mai trebui facut? mi-as dori sa stiu la ce se uita in special pentru selectie si pe ce lucruri sa ma mai axez. Am cat de cat o idee despre ce mai trebuie, dar as vrea ceva mai concret. Sau daca imi puteti spune daca exista in Romania vreo instit ceva care se ocupa de informarea studentilor in situatia mea.
Si, credeti ca este posibil pentru o persoana care nu este olimpica etc sa ajunga la un astfel de master?

Răspuns Câştigător
| rosessunflowersandlillies a răspuns:

Buna! Ar fi bine sa faci si voluntariat, sa participi la concursuri/olipiada sau orice alte lucruri ce 'dau bine'. In multe tari sunt importante si scrisorile de recomandare de la profesori. De asemenea, te poti informa cu privire la acele burse pentru studentii internationali (in special pentru america/asia) sau la acel proiect Erasmus ce iti permite sa studiezi la anumite universitati din tarile membre ale Uniunii Europene, sau poti intra pe site-ul facultatilor sa vezi ce scrie pentru cei ce sunt din alte tari. Mult succes!

3 răspunsuri:
| doctorandus a răspuns: