| ΣηJΦY a întrebat:

Am 15 ani si sunt elev la un profil de filologie, in clasa a IX a.Am ales acest profil in detrimentul celui de mate-info pentru ca ma chinuise foarte mult matematica iar la noi in liceu profesorii nici nu sunt prea buni, nu fac nimic la scoala ca sa te duci la ei la meditatii, clasica poveste.Acum sunt la acest profil, insa cred ca am facut o mare greseala.Nu fac nimic altceva decat engleza, franceza, romana si istorie, sunt chinuit acum de logica si de engleza pentru ca avem foarte multe teme si am timpul ocupat de lucruri inutile.La matematica nu facem absolut nimic, am 4 pagini scrise in caiet de cand a inceput anul scolar.Am ales acest profil pentru ca voiam sa dau la medicina, dar ai mei sunt foarte suparati ca la acest profil doar o lalai si imi spun ca nu cred ca o sa imi iasa medicina pentru ca trebuia sa am determinare, sa iau cartea si caietul de chimie etc.Sunt certuri in fiecare zi din cauza acestei situatii la mine in casa si deja nu mai suport, mi se pare ca am facut cea mai mare greseala, mai ales ca parintii imi spun ca nu o sa ies nimic cu acest profil, ca o sa fac o facultate de limbi straine sau vreuna de istorie si ca o sa raman cu diploma in buzunar.Ce ramane de facut? Va rog frumos sa ma ajutati, pentru ca deja e foarte multa presiune si simt ca viata mea o sa fie un esec.

7 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Parintii tai is cam inchisi la minte. Nu profilul iti determina la ce facultate intri ci admiterea respectiv nota la bac totala care e aceeasi, nu tine de profil. Asa ca faptul ca esti la un profil de genu nu te incurca cu absolut nimic. Da daca esti asa convins/a ca vrei la medicina de ce n-ai dat direct la un profil de stilele naturii?

| ΣηJΦY explică (pentru Adry05):

As fi mers la un profil de stiintele naturii, dar sunt intr-un oras mic unde acest profil e destul de slab, iar la un liceu bun dintr-un oras mare nu am avut posibilitatea.

| Nirvanaaa a răspuns: