| Casian76 a întrebat:

Sunt student trecut în anul II de licența, am vârsta de 19 ani și de doua săptămâni caut un loc de munca ca să câștig niște bănuți. Astăzi mi s-a oferit un job la un magazin alimentar de casier/lucrător comercial și am acceptat sa vin la interviu.
O cunostinta mi-a zis ca nu am ce cauta "la cartea mea" la asa job fiindcă nu am nimic de învățat.
Chiar dacă sunt printre primii 30 din facultate experienta nu am și am nevoie de niște bani. Credeți că trebuia să refuz jobul și sa mai aștept pana îmi vin oferte mai bune în urma aplicărilor mele pe eJobs / Bestjobs? Deja e 16 iulie și eu am nevoie de un job măcar pana în noiembrie-decembrie.

Răspuns Câştigător
| minrest a răspuns:

Este tipul de job la care te poti astepta, ia-l ca il ia altul, dar ai de grija sa nu neglijezi facultatea; cand va trebui sa inveti mult, renunta la job.

4 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Cel mai bun lucru, job, orice este cel pe care îl ai deja. Accepți ce ți s-a oferit deja, ceea ce este sigur, mergi și lucrezi. Apoi dacă ceea ce vine pe urmă ca ofertă, este mai bun ca salar, loc de muncă, anturaj de colegi, condudere este net superior, te retragi de dincolo și te muți. Dacă stai și nu acționezi, se duce și prima ofertă. și poate că a doua nu mai vine.

| nashu40 a răspuns:

Ai facut foarte bine ca ai acceptat. Se poate intampla sa nu-ti mai raspunda nimeni la cerere, uneori si ce ai gasit deja e foarte bun.
Dar se mai poate intampla ca si alte firme sa-ti raspunda dupa o perioada, eventual chiar si cateva luni, iar ofertele sa fie mult mai avantajoase. Apoi decici, eventual pleci de unde esti si accepti ceva mai bun.
Mai sunt si cazuri cand te contacteaza firme unde nu ai depus CV-ul, cu oferte chiar foarte bune.
Momentan bucura-te de banutii pe care ii castigi, fii multumit ca vei capata experienta (nu conteaza domeniul neaparat) si asteapta!
Bafta!

| eckblume a răspuns: