anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut,TPU! Vreau sa ma ajutati cu un lucru, nu stiu cat de mult ma puteti ajuta, dar si un sfat ar fi bun decat nimic, merita macar sa incerc! Deci, problema este ca trebuie sa ma gandesc ce vreau sa fac dupa scoala, sa-mi aleg o meserie, dar oricat m-as gandi nimic nu ma incanta. Stiu ca daca nu-ti place un lucru si nu-l faci cu placere nu ai rezultate bune(nu mereu), deci as vrea sa-mi aleg ceva ce nu voi regreta si unde sa merg cu placere.
Acum, mie nu-mi plac meseriile obisnuite: profesor( nu am inclinatie pentru a-i invata pe ceilalti), doctor( mi se face rau cand doar ma gandesc la sange, plus ca sunt multi ani la medicina), avocat etc.
Eu sunt o fire mai dinamica, imi place noul, nu vreau sa fac acelasi lucru la nesfarsit, imi place sa calatoresc mult, imi place istoria, politica, sa cunosc(doar citind pana acum) alte culturi, sa ajut oamenii, sa inventez lucruri( cum sunt cei care au creat robotii de exemplu!); ma pricep la desenat, pictat, lucru manual
In final, dupa cat am scris, ce vreau e sa-mi enumerati cateva( cat de multe puteti) meserii ce au tangenta cu ce am enumerat eu despre mine.
(Nu as fi intrebat, pentru ca e cam complicata intrebarea, dar nu stiu cum sa caut singura)
Sper ca nu-mi iau hate pentru intrebarea prea lunga si ciudata. Multumesc anticipat(chiar si pentru un sfat!)

6 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Poti face o facultate de geografie si sa devi ghid turistic, asa poti calatori, cunoaste lumea, vorbi in limbi straine.
Mai poti incerca it, cibernetica, modeling, design

| GdX a răspuns:

EU inteleg din ce ai scris ca nu iti place munca. Pai nu stiu ce as putea sa te sfatuiesc. Se cam bat cap in cap informatiile insiruite de tine.

| Doja a răspuns:

Practic tocmai ai zis ca nu vrei sa devii bun la nimic. Iti place sa calatoresti (sa dai bani oamenilor pe cazare, bilete, etc), sa cunosti oameni (?!), sa ajuti oamenii (cheltuind timpul si banii), sa inventezi lucruri (ce ai inventat pana acum?)