| Carmen a întrebat:

Salutari! ce parere aveti de jobul ca arhivar? a lucrat cineva in acest domeniu si cum este? mentionez ca sunt studenta in ultimul an la sociologie.multumesc!

Răspuns Câştigător
| corolav a răspuns:

Interesantă întrebare.
Dar, cred eu, că pentru a practica o astfel de meserie ai nevoie de voca ție, de un caracter aparte de a fi, incumbă o fire de om meticulos, teri bil de ordonat, destulă inteligență, pentru a ști organiza ceea ce ai de în dosariat, de a ști la milimetru unde ai de căutat ceea ce e nevoie de a se gă si și, mai nou, să știi îndeajuns de bine să lucrezi pe calculator.
Nu e muncă ușoară și nu oricine e dispus să stea toată ziua în acele sub soluri, unde se țin de obicei arhivele, să inhalezi mirosul de praf și de mu cegai care, oricîtă curățenie ai păstra, se adună și se depune. Să ți se inducă aceste mirosuri în păr și în piele, oricît te-ai spăla și curăța.Să suporți din partea unora poate și o poreclă, nu prea plăcută, gen „Muce găitul".Și, în ultimă instanță, să faci singur ordine și curățenie pentru că unele sectoare pot avea caracter secret sau, chiar dacă nu, dacă îți face altcineva cură țenie riști să miște ceva de la locul ști ut și atunci cauți de te apucă toate nă bădăile.
Și cum a spus și gelu, salarizarea cred că e destul de modestă, deși muncă este destulă.
Oricum, e o idee. Baftă!

2 răspunsuri:
| gelu1970 a răspuns:

Cred ca e ideal Carmen. acolo nu o sa trebuiasca sa suporti tot timpul un idiot de sef. eu nu as sta pe ganduri. o sa fie de lucru dar o sa fii in general tu cea care organizeaza munca. asta da: trebuie sa fii atrasa si economic, deoarece nu stiu cum se plateste acest job.

| Acreditate_Cnfpa_Profesionalnewconsult_1976 a răspuns:

Daca vrei sa urmezi un curs Arhivar, intra aici pe site : http://www.profesionalnewconsult.ro/......rs-arhivar
Poate te va ajuta mai mult in decizia ta.

Întrebări similare