anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev in clasa a VIII-a si as vrea sa intru in clasa de olimpici la Colegiul National de Informatica Tudor Vianu... Din pacate, am numai o calificare la olimpiada nationala de matematica, iar rezultatul obtinut acolo nu este multumitor(m-au cuprins emotiile si nu am reusit sa ma concentrez)... Este suficienta aceasta calificare pentru a intra la clasa de olimpici sau as fi avut nevoie sa iau si un rezultat cat de cat bun la nationala?

Răspuns Apreciat de Editori
| alessia5158 a răspuns:

La nicio scoala din Romania nu se constituie clase numai pentru olimpici. Cu alte cuvinte, nu exista "clase de olimpici "! ----curricula si numarul de ore/disciplina sunt aceleasi pentru toti elevii clasei respective.
In schimb, exista centre de excelenta sau centre de performanta, organizate de catre inspectoratul scolar, care selecteaza (printr-un concurs) si pregatesc copiii care au o inclinatie sau un talent pentru o disciplina anume(vezi in link : http://webserv.lgrcat.ro/ci/Excelenta/default.html)

p.s. Ti-as recomanda sa iei in calcul si alta alegere in locul Colegiului "Tudor Vianu" care, in 2016. a fost in atentia presei pentru un caz de bullying: un profesor de matematica de la acest colegiu si-a invitat elevii sa se tarasca in genunchi daca vor un punct in plus la nota! Vezi relatarea cazului in presa :http://www.hotnews.ro/......nunchi.htm

2 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

La liceu ai nevoei de note certe, nu de calificari.
Sa vedem ce spune media generala, ca aia decide!

| Koala17125563 a răspuns (pentru Violleta2022):

Media pe 5-8 e 10, iar la simulari am luat note foarte bune, nu prea imi fac probleme ca nu intru la Vianu, ci ca nu intru in clasa de olimpici, acolo unde vreau pentru ca ii cunosc si pe altii... Un raspuns mai clar se poate?

| Violleta2022 a răspuns (pentru Koala17125563):

Un raspuns mai clar il poti trimii numai de la Dumnezeu, pentru ca noi, oamenii, la acest moment suntem incapabili sa-ti spunem ce nota vei obtine la examenul final de an si daca vei intra ori nu la clasa de olimipici.
Nu stiu daca realizezi tu, ca ceea ce vrei acum, este practic imposibil sa-ti poate confirma cineva!

| Borsecuț a răspuns:

Daca zici ca e clasa de olimpici s-ar putea sa nu te primeasca...Ar fi trebuit probabil ca in fiecare an sa mergi la nationala si sa iei mentiune sau mai mult, cel putin asa cred eu. Nu cunosti pe nimeni de a IX-a sau de alta clasa mai mare? Ei sigur stiu mult mai bine. Oricum, succes caci cine stie, poate chiar intri in clasa dorita!