| AlexMarosan21 a întrebat:

Voi cum v-ati gasit chemarea/vocatia? Am 25 de ani dar nu am o placere spre ceva anume, am terminat liceul in strainatate si am echivalare de bac, am venit in Romania si am facut 1 an de studii la Facultatea de Litere, mai exact la limbi moderne aplicate engleza -germana. Din pacate m-am lasat in anul 2 pentru ca nu imi placea domeniul. Ulterior m-am angajat ca si muncitor necalificat intr-o fabrica cam 2 ani (o mare greseala) deoarece acolo erau tot felul de oameni si nu m-am putut adapta plus ca salariul era unul foarte mic, am decis sa schimb cu altceva. De aproximativ 3 ani lucrez ca si agent de turism, la inceput chiar mi-a placut si eram foarte entuziasmat pentru ca am calatorit in multe tari si experientele erau foarte faine doar ca in ultimul timp vanzarile au inceput sa scada si nu prea mai sunt impacat, parca imi doresc altceva si stiu ca pot mai mult, doar ca inca nu am descoperit `acel ceva`. Intr-o agentie de turism nu prea ai viitor, plus ca nu prea sunt perspective. Voi cum v-ati descoperit chemarea, vocatia si ulterior meseria? Ideea e ca nu prea am hobby-uri sau ceva anume sa imi placa si de aceea imi este foarte greu sa ma apuc de ceva anume. Voi cum v-ati gasit vocatia? Dau funda!

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns:

Eu am simtit hobby-urile, nu mi-am propus sa le descopar, am simtit din scoala ca ma atrag calculatoarele, tehnica, istoria, economia, politica, despre spatiu.

Iar la 31 ani am descoperit ca-mi place si medicina si anume domeniul diabet, nutritie si boli metabolice cand mama avea diabet, am simtit ca-mi place cand am avut tangenta cu domeniu, deci tot am simtit de la sine.

La tine e o problema de personalitate undeva de nu simti ca-ti place mai nimic.
In general le simti avand tangenta cu n domenii.

9 răspunsuri:
| lpavel a răspuns:

Munca nu e un hobby! muncesti de nevoie si ca trebuie! pune mana la munca nu sta pe banii parintilor ca te vei trezi batran si fara nimic!

| Frank51 a răspuns: