anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, dragilor! happy
Azi o prietenă mi-a povestit că a fost cerută în căsătorie...și de aici se naște și întrebarea mea:
Cum vedeți voi cererea în căsătorie ideală? big grin

63 răspunsuri:
| Nemessys a răspuns:

Categoric NU aia care o faci in fata a 100 de oameni, fie rude sau straini, deoarece femeia e presata sa spuna,, da", deoarece daca ar refuza, ceilalti ar crede ca e nesimtita / materialista.,, Daca avea vila si bemveu, sigur accepta"

Da, inca sunt oameni care cred ca refuzul este ceva nepoliticos. happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pentru mine cererea in casatorie ideala trebuie sa aiba insușirea de sinceră. Iar acest lucru se confirma dupa ani de zile cand promisiunea iubirii inca este respectata. Stiu ca te asteptai sa iti spunem despre vechiul ritual cu plecat in genunchi, inelul si floarea, dar pentru mine aceste lucruri sunt prea irelevante. Sau poate ratez eu ceva. Pentru mine vorbele si gesturile trase la imprimanta nu inseamna multe, până nu sunt verificate de realitatea faptului.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

De acord...ar trebui să se întâmple într-o oarecare intimitate, să fie singuri sau în cadrul familial...gen o reuniune între cele două familii. happy

| RAY a răspuns:

Sincer as merge spre ceva spontan nu planificat, ceva wow, misterios, noi doi in varful everestului si sa te cer in casatorie, nu ar fi romantic?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu stiu.Nu am fost niciodata prea incantata de rochiile albe si casatoria cu printul din povesti. Cererea ideala e aia pe care nu mi-o pot imagina

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Să înteleg că tu consideri că este imperios necesar ca acea prietenie să dureze ani pentru a trece la pasul următor?
Uite, nu sunt de acord neapărat...pentru că în unele cazuri e nevoie de puțin timp pentru a ști că EL/EA este. happy