anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, dragilor! happy
Azi o prietenă mi-a povestit că a fost cerută în căsătorie...și de aici se naște și întrebarea mea:
Cum vedeți voi cererea în căsătorie ideală? big grin

63 răspunsuri:
| Nemessys a răspuns:

Categoric NU aia care o faci in fata a 100 de oameni, fie rude sau straini, deoarece femeia e presata sa spuna,, da", deoarece daca ar refuza, ceilalti ar crede ca e nesimtita / materialista.,, Daca avea vila si bemveu, sigur accepta"

Da, inca sunt oameni care cred ca refuzul este ceva nepoliticos. happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pentru mine cererea in casatorie ideala trebuie sa aiba insușirea de sinceră. Iar acest lucru se confirma dupa ani de zile cand promisiunea iubirii inca este respectata. Stiu ca te asteptai sa iti spunem despre vechiul ritual cu plecat in genunchi, inelul si floarea, dar pentru mine aceste lucruri sunt prea irelevante. Sau poate ratez eu ceva. Pentru mine vorbele si gesturile trase la imprimanta nu inseamna multe, până nu sunt verificate de realitatea faptului.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

De acord...ar trebui să se întâmple într-o oarecare intimitate, să fie singuri sau în cadrul familial...gen o reuniune între cele două familii. happy

| RAY a răspuns:

Sincer as merge spre ceva spontan nu planificat, ceva wow, misterios, noi doi in varful everestului si sa te cer in casatorie, nu ar fi romantic?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu stiu.Nu am fost niciodata prea incantata de rochiile albe si casatoria cu printul din povesti. Cererea ideala e aia pe care nu mi-o pot imagina

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Să înteleg că tu consideri că este imperios necesar ca acea prietenie să dureze ani pentru a trece la pasul următor?
Uite, nu sunt de acord neapărat...pentru că în unele cazuri e nevoie de puțin timp pentru a ști că EL/EA este. happy
Și nu, nu doream să îmi povestească cineva despre acel "ritual"...mai ales că eu personal m-aș simți foarte stânjenită ca dragul meu băiat să își plece genunchii în fața mea. Îi schimb, pentru mine e foarte important să și-i plece înaintea Lui Dumnezeu. happy

| Nemessys a răspuns (pentru anonim_4396):

Nici macar intr-un cadru familial. DOAR EI DOI.

| siriusblack98 a răspuns:

Sa fim doar noi doi singuri undeva intr-un loc ce are o importanta deosebita in cadrul relatiei si apoi sa te intreb ''Crissi99, tu mi-ai dat un nou scop in viata. Vrei sa fii sotia mea?'' Iar apoi sa apara pe ecran ''The end'' si sa inceapa sa ruleze actorii care au jucat.

| Jus7t a răspuns:

Fiecare vrea ceva diferit, se bucură de ceva diferit, nu toate ar aprecia același mod de a fi cerute.
Cererea în căsătorie ideala pentru mine nu ar exista cel mai probabil, nu ar vrea să fie cerută tipa, ar știi când e căsătorită cu mine fără nicio cerere în căsătorie și fără nicio hârtie cum ar știi și când nu e.
Dar dacă ar vedea ceva frumos în asta...în ritualul asta primitiv, aș duce o în Vaslui pe o câmpie cred, facem un rape role play în care o silesc să accepte să ne căsătorim.

| Nemessys a răspuns (pentru anonim_4396):

Ce n-as da sa-ti vad fata cand (sau daca) o sa fii ceruta. Presimt ca o sa fie ceva gen,, meh." xD, in timp ce altele urla / tipa si incep sa planga. rolling on the floor

| mgtow a răspuns:

Mai usor e sa stea ca 2 oameni obisnuiti impreuna si sa faca copil daca le convine ideea, si asa se poate trai bine. Cunosc o familie el spaniol ea frantuzoaica s-au legat pe la 20 de ani si acum au 2 fetite mici sta in apartament necasatoriti si fericiti

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Ohhh, eu ma refeream ca, acea promisiune va fi confirmata dupa ani de casatorie daca a fost adevarata sau nu. Nu că trebuie sa dureze ani ca sa o faci, ci ca abia dupa ani vei afla adevarul happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

"(sau daca)" Auch sad
Se presupune ca nunta e cel mai fericit moment al vietii mele.Chiar nu vad de ce as plange; nu inteleg cum pot unii oameni sa planga de fericire.
Nu o sa fie meh. Daca as fi indragostita, m-as bucura si asta s-ar vedea.Nu printr-o manifestare teatrala, oricum.
Sunt curioasa cum o sa ceri tu in casatorie, daca o s-o faci.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Înțeleg, așa da. happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Eu te-as cere la lumina lumanarii in bezna, cu cuvinte latinești.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Asta a sunat ca o incantație. laughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

O incantatie pentru o persoana incantatoare.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Deci trebuie sa invat sa spun nu in latina?

| Nemessys a răspuns (pentru anonim_4396):

De ce auch? Nu o zic in nume de rau, in sensul ca nu o sa te vrea nimeni, ma refer ca poate nu o sa gasesti tu un barbat cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda. Sunt si multi barbati care au boala asta, nu numai femei happy.

,, se presupune ca nunta e cel mai fericit moment al vietii tale" Pai da da... pentru ca este ultimul rolling on the floor))))))

Pai plang de fericire deoarece ala este scopul lor in viata, altul nu au.

Daca o sa am pe cine. xD

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru anonim_4396):

Epic laughing Nota 10 si multe respecte! O astfel de ocazie nu trebuie risipita big grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

Stiu ca nu o zici in nume de rau.
Presupun ca n-o sa am ghinionul de a avea un iubit care se opune casatoriei.Nici eu nu-s innebunita dupa ideea in sine, dar as vrea.Adica nu vad niciun motiv pentru care n-am face-o.
Plansul de fericire in general mi se pare ciudat.
Nu cred ca s-ar pune problema sa n-ai pe cine.

| siriusblack98 a răspuns (pentru anonim_4396):

In timp ce imi bagi un cutit in inima
Si incetezi sa-mi mai vorbesti.
Iar la negura luminii
O priveliste se arata

Far' de zgomotul multimii
Ce mi-a stins a vietii flacara.
Asta mi-a venit instant in minte. Considera ca ai scris tu primul vers si i-o dedici lui Crissi rolling on the floor

| Nemessys a răspuns (pentru anonim_4396):

,,Nu cred ca s-ar pune problema sa n-ai pe cine"

Ba se pune. Asa presimt eu.

DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

Ideala? Nu cred ca exista o cerere ideala, ci... in functie de fiecare persoana in parte.

Dar ca raspuns, atunci cand amandoi partenerii simt asta happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

Asa pretentios esti?

| Drimmero a răspuns:

Cred ca atunci cand iei prin surprindere, adica nu se asteapta ca ai vrea s-o iei in casatorie, cand nu te preseaza sau sa bata apropouri, ci tu ca barbat sa iei initiativa, sa gasesti un moment oportun, nici sa nu-i dai de inteles ca ai vrea, sa o faci sa creada ca n-ai de gand deloc, practic nici sa nu te miroasa. O duci in locul preferat (acum sper ca nu vrea in Dubai) si o ceri, ii spui ca o iubesti, ca e aleasa, bla bla si daca se poate sa traiti pana la adanci batraneti impreuna, toate astea spuse in genunchi ca un adevarat gentleman (ne-am dat dracu aici), iar daca zice ca nu vrea ii zici tu la randul tau ca doar faceai proba, ca pe alta vrei de fapt sa ceri, te scoti putin sa nu pici de fraier.

| Freya1 a răspuns:

Iarna,într-o cabana rustică cu semineu si un peisaj mirific.cu cina si o baie cu spuma urmată evident de cererea propriu zisa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Freya1):

Frumos... Doar că nu mi se pare în regulă ca cei doi să facă baie împreună, din moment ce nu sunt căsătoriți încă.

| Nemessys a răspuns (pentru anonim_4396):

Daca ai auzi cerintele mele, ai spune ca nu sunt deloc pretentios, insa este vorba de echilibru aici. happy

Sunt si cazuri in care pot sa plac pe cineva, dar acel cineva sa nu ma placa pe mine big grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru Nemessys):

Gen cazuri în care îți place de Hecate? big grin

Întrebări similare