| Kiki20098 a întrebat:

Cum e posibil să dau comandă la Glovo să îmi ia banii și după să nu primesc nimic //

13 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

Ar trebui sa ti se vireze banii in cont chiar daca dureaza, in Brasov la andos dupa ce n-am primit comanda a durat o saptamana jumate sa vireze 50 de lei.

| Kiki20098 explică (pentru MarianWLF):

Au zis ca nu pot sa mi dea banii și cică o zi frumoasă?

| MarianWLF a răspuns (pentru Kiki20098):

Am cautat pe net, se poate depune o plangere oficiala la support@glovoapp.com cu dovezile, daca nu ca ultima solutie poti face sesizare la protectia consumatorului, nu ar strica sa mentionezi in plangere ca ii reclami daca nu se rezolva.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Butoneaza aplicatia pana gasesti unde sa anunti ca ai luat teapa. Cu siguranta au o procedura pentru asta.

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

In josul paginii, ai linkul "Contactează-ne". Se va deschide "Centru de asistenta"
Acolo le spui exact ce s-a intamplat.

| Kiki20098 explică (pentru LaSteauaCareaRasarit):

Le am spus, au zis ca nu pot

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns (pentru Kiki20098):

Atunci sa-ti dea un voucher compensatoriu.
Cand mai lipseste cate ceva din comanda, asa procedeaza concurenta lor. Iti da un voucher ca sa te tina de client.
Daca Glovo nu face asta, nu-i mai folosi!

| Dismally a răspuns:

Ai dat peste un nepalez flamand big grin

| Ambivert a răspuns:

Mai bine nu mai comanzi prin glovo ci prin Bolt Food, sau altceva. Eu le-am scris și nici un feedback nu am primit din partea lor.

| MistarGoGu a răspuns:

Hackeri rusi sau Nord coreeni!

| Kufu95 a răspuns:

Sună la firma de unde au preluat cei de la Glovo.

| goguPatent a răspuns:

Pai ai contact la suport, le scrii, le spui problema si se va rezolva.

| Kiki20098 explică (pentru goguPatent):

Am scris au zis ca se rezolva in cel mai scurt timp, dar au trecut 3 zile si nu zice nimeni nmc