anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Un caz interesant.

Să zicem că sunteți șefi sau angajați.
În colectivul vostru vine o nouă angajată care spune că nu poate vorbi prin apel telefonic, ci numai prin mesaje, așadar atunci când vreți să îi comunicați ceva legat de serviciu, o urgență, trebuie s-o faceți doar prin mesaj scris, invocând că nu prea aude bine la telefon în urma unei răceli.
Din analize reiese că e sănătoasă și aptă de muncă.
Mai observați că atunci când o strigați pe nume se pare că nu aude, ci numai dacă îi vorbiți față în față.

Ce părere aveți despre acest caz?
Ați crede că ascunde ceva sau că spune adevărul?

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Mi ar parea ca are o problema medicala si nu vad de ce as acuza o de altceva.

| Fantaspirit a răspuns:

Caută să se disculpe privind răceală sa găsească motive, pe lângă asta e supecta de autism daca nu aude când e strigata. Minte, are probleme medicale și încearcă mereu să se justifice ca sa nu răspundă la apel. Nu e de judecat sau de ras, nimeni nu e perfect, cu toții avem minusuri și plusuri.

| LordCristobal a răspuns:

E o situatie foarte ciudata si nu mi-as pune prea multe intrebari.

| Hammurabi a răspuns:

Probabil e hipoacuzică.
E o afecțiune minoră. În mod normal nu afectează relațiile de muncă.

| helpforyou a răspuns:

"
Hipoacuzia

Hipoacuzia reprezinta diminuarea acuitatii auditive data de deficiente in perceptia sunetului sau in transmiterea acestuia.

Exista doua tipuri de hipoacuzie:

Hipoacuzia de perceptie- cauzata de o leziune a cohleei (organul auzului situat in urechea interna). Leziunile pot fi datorate imbatranirii, traumatismelor sonore (sunete peste 90 decibeli), unei cauze medicamentoase, fracturii de stanca (partea interna a osului temporal) sau boalii Meniere;
Hipoacuzia de transmisie- diminuare a acuitatii auditive ca urmare a afectarii conductului auditiv extern, a urechii externe sau a urechii medii. Otitele (acute sau cronice) "

https://www.medlife.ro/......-tratament


Deci nu ascunde nimic. Are doar hipoacuzie.

| DjSannan a răspuns:

Este posibil ca noua angajată să aibă probleme de auz, dar ar fi recomandat să se facă o evaluare a acestei probleme pentru a se determina natura și gradul acesteia. Dacă evaluarea arată că angajata are probleme de auz care pot afecta munca sau comunicarea cu colegii, ar trebui să se găsească soluții adecvate, cum ar fi tehnologii de asistență auditivă sau comunicare prin scris, pentru a se asigura că angajata poate îndeplini sarcinile profesionale în mod satisfăcător. În caz contrar, dacă evaluarea nu arată o problemă de auz, ar trebui să se ia măsuri pentru a se asigura că angajata poate comunica eficient cu colegii și șefii ei