| ale02maria a întrebat:

Bună! Sunt în fața unei decizii greu de luat și aș vrea, sub anonimatul fiecăruia dintre noi, să aflu opiniile voastre, poate mai experimentate decât ale mele. Am aproape 21 și sunt studenta. Am avut o relație de 2 ani și jumătate cu un băiat de aceeași vârstă, iar acum am luat o „pauza" de probă, pentru că nu se mai putea altfel. Noi studiem în același oraș, dar suntem din zone îndepărtate. Ideea e că el insista foarte mult să ne căsătorim, iar eu nu îmi doresc acest lucru momentan, având argumente precum vârsta încă fragedă, o carieră încă neconturată și lipsa convingerii că vreau să trăiesc într-un oraș atât de îndepărtat. Aveam certuri foarte dese, în principiu din cauza posesivității sale (influențată și de evenimente din trecutul meu), din cauza geloziei, a faptului că insista foarte mult să stau la el și să fac eu absolut toate treburile în casă, dar să îi dau și bani pentru chirie și cheltuieli, cu toate că mie îmi convenea viața de la căminul unde eram cazată. Nu suporta să ies cu prietene, voia să vadă toate mesajele cu prietenele mele și mă presa mereu să mergem în excursii în țări străine, pe care eu mi le doream, dar trebuia să fac un imens sacrificiu financiar pentru a mi le putea permite. El are o situație materială bună, dar a spus că atât timp cât nu sunt soția lui, nu e dispus să cheltuie cu mine. Am tot trecut peste, mă întorceam mereu după ce îmi dădea block și îmi spunea că vrea să 'e despărțim și mă punea să îmi iau tot ce am la el și să plec. M-am certat și cu mama de multe ori din cauza lui...cam asta ar fi pe scurt. Acum el a revenit, după ce a mai avut interacțiuni cu alte două fete de la facultatea mea, spunându-mi că tot pe mine mă vrea și că e dispus să schimbe lucrurile care mă deranjează. Problema e că a mai spus asta și le-a schimbat doar parțial sau temporar. Voi ce ați face în locul meu?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns: