| Adyna00 a întrebat:

Buna TPU, am o problema, am facut sex cu iubitul meu si la sfarsit am observat ca s-a rupt prezervativul si a ejaculat in mine, mi-a spus sa ma duc sa fac un test de sarcina dar nu stiu daca se vede daca esti gravida abia dupa a 2a zi. Acum sunt foarte stresata si speriata vreau un sfat, daca sunt insarcinata cum sa elimin sarcina fara avort?

7 răspunsuri:
| Emma30555 a răspuns:

Chiar pot exista persoane care cred ca a doua zi după sex se vede dacă ești însărcinată? Sa nu mai spui nimănui asta ca o sa și facă o părerea foarte proasta despre gândirea ta. În cazul tău ca să poți preveni o sarcina se poate doar cu pilula de a doua zi, dar astea nu se pot lua decât de o data de doua ori în decursul unui an, e bine sa le eviți, sunt medici care au recomandat maxim de trei ori de alungul întregii vieți, altfel te îmbolnăvești.

| Werrich a răspuns:

Un test exact de sarcina se vede la 21 de zile.

| Floridori a răspuns:

Daca ai un ciclu regulat si stii ca esti in perioada fertila, cu cel putin o zi inainte de ovulatie si cel mult 4 zile inainte de ovulatie, ia pastila de a doua zi.
Daca ovulatia deja s-a produs, chiar si cu cateva ore in urma, nu mai are sens sa iei pastila.
Daca NU esti in perioada fertila, nu are sens sa iei pastila pentru ca nu exista oricum risc de sarcina.

Daca ai un ciclu neregulat, fa un test de ovulatie pentru a determina daca exista risc de sarcina. Daca da, atunci ia pastila. Daca testul de ovulatie este negativ, atunci nu are sens sa o iei.

Testul de sarcina, pentru a avea un rezultat 100% se face dupa minim 3 zile de intarziere in cazul ciclurilor perfect regulate si dupa 21 de zile de la act, in cazul ciclurilor neregulate.
In cazul in care o sarcina se instaleaza in uter, nu exista alta metoda de a elimina sarcina decat avortul.

| CIaudiu a răspuns: