anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

De ce uele femei nu au orgasm

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Exista si femei anorgasmice, dar majoritatea femeilor au dificultati in a atinge orgasmul la inceputul vietii sexuale (in primii 2-3 ani) fiindca nu se relaxeaza suficient, nu isi cunoc partenerii sau parenerii lor sunt incepatori. Sunt rari partenerii carora, ca lui selef, nu le pasa si acestia se intreaba mai tarziu de ce ii parasesc femeile.

13 răspunsuri:
mlm
| mlm a răspuns:

Ptr ca nu este destul de relaxata si pentru ca partenerul nu stie sa o faca sa simta asa ceva.Aici apare si timpul acordat preludiului si jocurilor erotice si, cel mai important, sa o faci sa inteleaga ca placerea e primul lucru care le intereseaza.

rroxi44
| rroxi44 a răspuns:

Pana se invata sa se relaxeze trece o perioada. Mai este si posibilitatea sa nu aiba parteneri care sa aiba suficienta rabdare si atentie, mai egoisti, care daca se simt ei bine nu conteaza cum se simte partenera. Foarte putine femei sunt intr-adevar frigide. Dar si acestea au posibile motive - un fiasco total la primul contact, un viol sau diferite alte motive. In general cu cat trece mai mult timp petrecut intr-o relatie cu acelasi partener pentru o femeie este mai bine de fiecare data... Conteaza foarte mult si increderea pe care o ai in partener ca nu iti va face nici un rau... sau pur si simplu ca te va brusca. Si asta vine tot cu timpul.

| DaRlInGiLuSiOnS a răspuns:

Eu sunt una din elehee heeeste adevarat ca trebuie sa f relaxata...depinde si de femeie... pot controla asta dar nu stiu multe nici eu nu ma pricep ...insa stiu cel mai bine si asa mi sa si spus sa incerc si altceva si am sa vad diferenta... poate fi si din cauza baiatuluisadsadsad

| anonim a răspuns:

Pentru ca sunt frigide.

| selef a răspuns:

Cum ar zice Badea :"cui ii pasa".

| andi a răspuns:

Dar in schimb au altceva...nu? big grin

| mircea a răspuns:

Nu stiu, sa fie de la bujie, ca tot suntem la Auto&Moto?