| Luna29372 a întrebat:

Dupa ce iei pastila de a doua zi poti sa te ingrasi sau sa slabesti sau sa-ti creasca sainii sau fundul?

4 răspunsuri:
| Annastassia a răspuns:

Pastila de a doua zi are alte efecte sedundare mari, dar in nici un caz nu-ti creste sanii sau fundul.
Poate deregla menstruatii pe o perioada de 6-12 luni, cand menstra si ovulatia nu se mai poate calcula si aproxima. Poate provoca aparitia de noduli mamari, chisturi ovariene, dereglari hormonale si tiroidiene samd.

| corbulalbrosu a răspuns:

Luna29372 a întrebat:
Dupa ce iei pastil de a doua zi :
-- poti sa te ingrasi Raspunsul corect este : NU
-- sau sa slabesti Raspunsul corect este : NU
-- sau sa-ti creasca sainii sau fundul? - Raspunsul corect este : NU si NU.
-- insa in mod sigur activitatea hormonala va fi deregla o anumita perioada de timp care in cazul fericit este de 2-3 luni iar daca esti ghinionista dereglarea poate sa dureze pana catre 1 an de zile
Multa sanatate!

| Andreeush a răspuns:

Nu slăbești și nici nu îți crește fundul sau sânii.
Îți apar dereglări hormonale în urma administrării pastilei.

| sofisis a răspuns:

Uhm...nu. Iti da niste dereglari hormonale si in urma lor poti avea fluctuatii de greutate dar nu imediat. In timp.