| Vikky2209 a întrebat:

Hey! spune-mi si mie de ce fetele prefera baetii rai (bad gay)?

15 răspunsuri:
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Bad gay? laughing Ia caută cu Google Translate şi vezi ce-i aia "bad gay".

| Dav7id a răspuns:

Aia rai is puscariasi au tatuaje pe ei cu dragon si pe buca cu imi iubesc mamica, si sar ca gastele in balta cand se ia cineva de femeia lui.Bad Gay :X crede-ma ca ai spus-o cel mai bine :X.Eu port ochelari si ma pot lauda ca sunt cat televizorul si da sunt fericit am o fata cu mine care poarta proteza dentara si cand o pup imi mai agat buza in ea, dar cand rade macar sunt la capatul lumii cu terminator langa mine.Bad guy...sunt buni pentru fetele tinere, batranele de 10 ani(sa vezi ce sare lumea feminina pe mine)care vor sa se casatoreasca, ca au aflat si ele acum ca au ramas insarcinate cu el. Fetele prefera si pot prefera orice, dar niciodata n-or sa priveasca unde trebuie si nu prea sunt sanse sa se intample nu cu mentalitatea fetelor noastre de acum si stati linistite fac referire la cele care la 10 ani sunt deja cu un baiat mai mare cu 9 ani si ne intreaba pe noi ce e sexul.

| Cheloo20cmRecords a răspuns:

Pentru că se simt mai in siguranță
se scrie guy nu gay

| Kazimir a răspuns:

Bad gay?
epic big grin

| MaditsSaaa a răspuns:

Sunt mai intereantiwinking
Stii u...murim dupa ce e interzis :X:X

| ღAnonimღ a răspuns:

Deoarece baietii rai le pot apara, se pun cu toata lumea doar ca sa le impresioneze. nu ca i-as prefera eu!laughing

| anonymus a răspuns:

Pentru ca-s nasute pe dn1

| Fantasy a răspuns:

Bad ''gay''rolling on the floor)) stii ca gay inseamna barbat pe invers nu?rolling on the floor)ba mie imi place de adam lambert nu stiu la celelalterolling on the floor))gata.laughing