| andreeayoyo a întrebat:

Mama si Tata nu ma iubesc! Ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Andrutza_7726 a răspuns:

Pai cum adica sa nu te iubeasca? doar st parintii tai
nu ar trebui decat sa-i respecti si sa-i asculti
pentru` ca, copilaria nu dureaza multi si intr-o zi n`o sa mai ai parte de eisad.

15 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Ai alți părinți de rezervă, cu care să îi înlocuiești pe ăștia 2?
Pe ăștia îi ai cu ăștia defilezi!



( Eram inginer tânăr și de 23 August și de 1Mai mergeam la defilare, cu oameni de la uzină. Era de 1 Mai. Ăia de la alte uzine erau cum erau. Ai noștri au venit cu băutură la ei în sticle mici. Și mai luau câte o gură. Nu cât să se îmbete, dar suficient ca să urle și să vorbească tare. Alții mergeau ca soldățeii, iar ai noștri urlau unul la altul. Mergeau în grupuri, etc. Un prost de la sector realizând că sunt inginer, s-a luat de mine, că mi-a spus că numai ai noștri puteau să vină cu băutură, la ei, și că grupul nostru este cel mai indisciplinat, că se cunoaște, că este grupul uzinei noastre. I-am răspuns, că încă se țin bine pe picioarele lor.Etc. M-am dus la inginerul șef și i-am povestit de altercația cu ăla de la sector. Inginerul șef mi-a spus că nu este fericit, de comportamentul ăstora, dar că la ora aia nu are alții și că numai pe ăștia îi are și cu ăștia defilează. Mi-a spus să îi pun, să arunce sticlele, cu băutură. Eu am chemat un șef de echipă și i-am dat dispoziție să ajungă la gunoi toate sticlele cu băutură. Șeful de echipă mi-a spus că au puține sticle cu băutură, că este 7 și 10 și până la 7.45, toată băutura este terminată. Că oricum nu vom trece prin fața tribunelor înainte de 11. Și că de la 8 la 11, pe frigul ăsta, iese din ei și mama lui băutură. L-am întrebat dacă este sigur că nu îmi ajunge nici unul beat după statuia aviatorilor. Că eu am impresia că este vorba de multă băutură. Nu că după ce trecem prin fața tribunelor, vor dirija coloana spre Șoseaua Nordului. Că acolo vor fii unii care vor vinde cremvuști