| andreeayoyo a întrebat:

Mama si Tata nu ma iubesc! Ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Andrutza_7726 a răspuns:

Pai cum adica sa nu te iubeasca? doar st parintii tai
nu ar trebui decat sa-i respecti si sa-i asculti
pentru` ca, copilaria nu dureaza multi si intr-o zi n`o sa mai ai parte de eisad.

15 răspunsuri:
| MMihai a răspuns:

Ai alți părinți de rezervă, cu care să îi înlocuiești pe ăștia 2?
Pe ăștia îi ai cu ăștia defilezi!



( Eram inginer tânăr și de 23 August și de 1Mai mergeam la defilare, cu oameni de la uzină. Era de 1 Mai. Ăia de la alte uzine erau cum erau. Ai noștri au venit cu băutură la ei în sticle mici. Și mai luau câte o gură. Nu cât să se îmbete, dar suficient ca să urle și să vorbească tare. Alții mergeau ca soldățeii, iar ai noștri urlau unul la altul. Mergeau în grupuri, etc. Un prost de la sector realizând că sunt inginer, s-a luat de mine, că mi-a spus că numai ai noștri puteau să vină cu băutură, la ei, și că grupul nostru este cel mai indisciplinat, că se cunoaște, că este grupul uzinei noastre. I-am răspuns, că încă se țin bine pe picioarele lor.Etc. M-am dus la inginerul șef și i-am povestit de altercația cu ăla de la sector. Inginerul șef mi-a spus că nu este fericit, de comportamentul ăstora, dar că la ora aia nu are alții și că numai pe ăștia îi are și cu ăștia defilează. Mi-a spus să îi pun, să arunce sticlele, cu băutură. Eu am chemat un șef de echipă și i-am dat dispoziție să ajungă la gunoi toate sticlele cu băutură. Șeful de echipă mi-a spus că au puține sticle cu băutură, că este 7 și 10 și până la 7.45, toată băutura este terminată. Că oricum nu vom trece prin fața tribunelor înainte de 11. Și că de la 8 la 11, pe frigul ăsta, iese din ei și mama lui băutură. L-am întrebat dacă este sigur că nu îmi ajunge nici unul beat după statuia aviatorilor. Că eu am impresia că este vorba de multă băutură. Nu că după ce trecem prin fața tribunelor, vor dirija coloana spre Șoseaua Nordului. Că acolo vor fii unii care vor vinde cremvuști cu muștar. Că vor cumpăra cremvuști cu muștar, că ei sunt pregătiți cu pâine, cu murături, cu chiftele și cu băutură pentru atunci.)

| MMihai a răspuns:

Viața este grea și poate ei sunt stresați de diverse probleme cotidiene, și nu este vorba de lipsa de iubire. Poate și ei au o comoară de fată!

| MMihai a răspuns:

Citește Istoria credințelor și ideilor religioase, ( carte în trei volume este bună) de Mircea Eliade și "Filozofia esoterica a Indiei " Autor: CHATTERJI C. J. (Format: 13 x 20 cm Numar de agini: 144),( Dacă chiar nu ai ce face, poți citii și cărți despre daoism (taoism ), islamism, mozaism, despre cultul bahai, despre creștinism, etc + ce găsești pe Internet despre religii și filozofii teiste și ateiste. Au fost traduse în românește: Biblia Hazlia- care parodiază Biblia, dar râzi dacă o citești -, Originile Creștinismului, despre miturile Greciei Antice, despre religia vechilor Egipteni, despre islam, Bhagavad Gita, Coranul, Tao Te Ching,( Dao De Jing, or Daodejing) etc. Este bine să citești despre toate credințele și despre toate religiile, dar asta nu înseamnă să neglijezi lucruri serioase : matematica, fizica, chimia, despre calculatoare, limba engleză etc.
În vacanța asta Descarcă gratuit de pe net Open Office și documentația lui, ( în română și în engleză, circa 500 MB ) de pe pagini Open Office.org, cauți cu Google. Instalează softul ( circa 160 MB) și învață să lucrezi cu el. Ai nevoie și de softul Adobe Acrobat Reader sau de altul pentru citit cărți în format electronic. Și pe ăla îl iei gratuit de pe Net. Documentația softurilor din grupa Open Office, o găsești pe Internet. Open Office, este un soft similar cu Office, și poate te descurci mai bine, cu acel soft decât cu Office de la Microsoft, că ăsta are multă documentație gratuită, în română și în engleză. Oricum cu programul Writer scrii frumos la calculator. Vacanță frumoasă, dar nu numai cu religii, ci și cu lucruri mult mai serioase! Nu știu ce vei pricepe din cărțile de religie, dar trebuie să știi că sunt multe religii, și că toate au și părți bune și părți proaste. Neexistând încă nici o religie bună de sus până jos / de la un capăt la altul, că toate au prostiile lor. Nu știu dacă vei putea înțelege grupul de softuri Open Office. Poate ești prea mică, încă, dar vezi și tu ce pricepi din el. Nu este bine să îți pierzi vremea cu prostii. Dar trebuie să faci și gimnastică și sport, și în plus fetițele trebuie de mici să învețe să fie gospodine: să gătească, să spele, să facă curat. etc.

| MMihai a răspuns:

Trebuie să înveți foarte bine, să nu le generezi supărări suplimentare că au o fată, care nu învață bine!

Te apuci și tu să înveți: matematică, engleză, să lucrezi la calculator, să îți speli hainele, să gătești, să faci gimnastică, să înveți Karate ( nu ca să bați tu pe alții, ci ca să te aperi), etc și cam adio joacă!

| Dash a răspuns:

Esti SIGURA ca nu te iubesc?
Sau spui asta doar asa, la suparare, fiindca nu ti-au luat ce ai vrut sau nu ti-au facut pe plac sau nu au fost de acord cu tine, etc...

Nu exista parinti care sa nu isi iubeasca copiii. Dar fiecare o face in felul sau. De exemplu unii parinti le dau mai multa libertate copiilor in timp ce altii le fac niste reguli mult mai stricte (dar tot cu scopul de a-i proteja).

| Zady a răspuns:

Poate ca se poarta asa de frica sa nu te piarda,fiind constienti ca tu vei creste si intr-o zi vei pleca,dar orice parinte isi iubeste copilul, unii aratand asta mai mult decat altii. dar tu vorbeste cu ei, asigura-i ca vei fi intotdeauna copilul lor orice s-ar intampla, doar tu poti rezolva acest incovenient

| Alex0194 a răspuns:

Doar ti s epare... ei te iubesc desi nu o arata tot timpul

| fetitaCUPiscoturile a răspuns:

Daca sunt drogati si betivi se poate. In rest nu are cum, poate sunt mai exigenti si au asteptari mai mari de la tine. Asa se intampla cu cei care au parinti educati (facultati, etc.)Asta nu inseamna ca nu te iubesc. Tu stii mai bine in ce mediu traiesti.

| cryssa a răspuns:

Fugi la manastire.

| TheSol a răspuns:

N`are cum sa nu te iubeasca. Ce s`a intamplat de crezi asta?

| βʋϰβʋииʏ a răspuns:

Cum sa nu te iubeasca?
Nu exista parinti care sa nu isi iubeasca copii
Poate iti spune reguli si te cearta ca nu le respecti dar asta nu inseamna ca nu te iubesc inseamna ca te educa si daca te educa inseamna ca te iubesc : ]

| afly21 a răspuns:

laughingcauta ti alti parinti

| Iepurila a răspuns:

Ai 10 ani? Sau nu inca?

| ShaDoW11 a răspuns:

Iubeste`i tu.

| andreeayoyo explică:

Motivul care am zis asta este ca ma cearta totimpul