| Alexandru_Zaharia_1979 a întrebat:

Salutare. Am 35 de ani si lucrez ca agent de securitate. Si tot timpul cand ma intreaba o fata unde lucrez nu mai vrea sa vorbeasca cu mine. Nu stiu ce sa mai fac. Asa se intampla tot timpul si n-am avut noroc sa tina o relatie mai mult. Inca sunt in cautare si nu stiu ce sa mai fac sau cum. Daca ma puteti ajuta. Multumesc.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salariu mic.dar sant proaste.cauta ele ce cauta dar vor muri fete batrane fiindca feicirea nu sta in bani. daca era asa toate vipurile erau fericite.ori noi stim toti acuma cum stau vipurile cu fericirea.ce sa faci? cauta una care sa nu aiba servici, dar care sa stie de toate.si nu vei regreta.si ma ales care sa nu viseze la fa-ti frumosi pe cai albi ci cu pretentii mai minore fiindca va avea grija bunul Dumnezeu sa va dea de toate.chiar si copii.

9 răspunsuri:
| gingasull a răspuns:

Lasa stimabile domn, nu te grabii inca sa te legi la cap fara sa te doara! happy. Va veni vremea cand o sa tanjesti dupa linistea din casa, dupa firele negre ce erau negre..., vei tanji si dupa libertatea de exprimare, etc...

P.s. Femeile vor sa aiba ultimul cuvant!

| RAY a răspuns:

La cum sunt romancele nu ma mira asta, asta e, bun venit in infern Romania o tara de 2 lei plina de curve

| neutrino a răspuns:

Ce inseamna a fi azi, agent de securitate?

| Alexandru_Zaharia_1979 explică (pentru neutrino):

Agent de securitate e in centre comerciale cum ar fi mall. nu paza. paza e acolo la un depozit etc. eu is la dispecer monotorizare

| Alcyon a răspuns:

Din pacate, acum, de cand cu criza asta, toate umbla cu limba scoasa dupa barbati cu bani. Cauta o fata care sa castige putin, fiindca alea cu salariu cat de cat bun, alearga dupa cai verzi.

Răspuns utilizator avertizat
| PeFuga a răspuns: