Nu prea sunt așa profesori pe acolo, dar după ce mergi, o să înveți în timp scurt, că n-i încotro.
Si părinții tăi de ce se mută in Anglia? Pentru bani nu? Crezi ca acolo o sa fie bine? In Anglia sau in orice țară daca nu ai la cine sa te duci nu ai asigurat viitorul mai bine stai aici acasă, unde ai prieteni, cunoști limba ai rudele, de ce i ti trebuie Anglia? Sigur nu te vei obisnuii acolo, tot o sa i ti fie dor de România de prieteni colegi etc, plus ca momentan esti un copil si nu este decizia ta cu mutarea in Anglia, fă ti aici liceul nu intrerupe acum cînd este varsta ta școala pe ideea ca lasă ca fac acolo, daca nu faci acum aici liceul nu il mai faci niciodată, si cu 8 clase nu vei găsii nimic de muncă nici aici nici in străinătate, decît femeie de serviciu sau la spălat vase prin restaurantele din Anglia, nu merită sa dai pasărea din mînă pentru cea de pe gard spune un proverb românesc, adică aici ai asigurat totul ai casă ai ocazia sa ti termini studiile liceul si tu ce faci? Te muti intr o țară despre care nu stii nimic nici măcar limba, hai sa fim seriosi, mama ta greseste ca acum vrea sa te rupă de școală, pînă inveti tu engleza care se vorbeste in Anglia ca este aceea cu dialect, nu este engleza aia ușoară din America, va dura minim 2 ani si in doi ani pierzi de tot contactul cu scoala, oricum decizia este a ta si a părintilor, mai bine vorbesti cu ei sa mearga numai ei in Anglia sa i si facă acolo o situație si apoi sa te ia si pe tine cand ei au acolo detoate, asa ei acolo nu au nimic nu au pe nimeni si ce faci stati in chirie? Sau ai rude in Anglia? La cine mergi?
Du-te cu parintii tai. Locuind printre englezi, vei invata mai usor. Apoi, englezii sunt foarte toleranti, nu cum se vorbeste. Iti va fi usor dar mai ales vei fi cu parintii.
Nu exista scoli in limba romana.
Personal, daca as fi in locul tau, nu m-as muta in Anglia. E o tara naspa, cu legi cretine, fara un viitor. Si vremea e urata, etc.