| pulx a întrebat:

Sunt student la politehnica in anul 2. Daca fac cerere pot sa trec in anul 3 cu 75 de puncte credit? Multumesc!

11 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Regulamentul prevede ca trecerea in anul 3 se poate face cu minim 95 credite. In cazul in care sunt multi in situatia ta, se poate scade, dar nu am auzit la nicio facultate sa se scada la mai putin de 80, decat foarte rar. Asa ca mai ai sesiunea asta sa iti mai iei niste examene. Intreaba la secretariat sau la decanat daca poti da si restante acum, nu cred ca ar fi impotriva. Nu te baza pe astea 75 credite, pierzi un an degeaba si iti va parea rau.

| alessia5158 a răspuns:

Nu se poate nici macar daca ai avea 94 credite din minumul pragului de promovare, respectiv de 95 credite! Regulamentul este "litera de lege" pentru toti studentii!----vezi continutul art. 27 din Regulament : https://upb.ro/......n-UPB.pdf)
Nu dispera!---ai la dispozitie suficient timp sa cumulezi minimul de credite necesar. Daca nu vei reusi nici dupa sesiunea de toamna, vei ramane in anul II, vei reface (contra cost )disciplinele nepromovate si vei putea contracta discipline din anul III pentru a te asigura cu minimul de 155 credite necesare promovarii in anul IV. In ceea ce priveste "metoda" de contractare in avans a unora din disciplinele aferente unui an superior trebuie sa stii,de la bun inceput, ca te expui unor riscuri:
- fie riscului de disparitie a vreuneia din discipline in avans din cuprinsul planulului de invatamant al promotiei la care esti inscris
-fie risculului de modificare a numarului de credite alocat disciplinelor contractate in avans.

| Bondarel99 a răspuns (pentru alessia5158):