| AlexutzMZ a întrebat:

Bună, TPU! Abia ce mi-am făcut cont, pentru că simt că poate sub anonimatul online-ului voi primi niște răspunsuri obiective care mă vor ajuta pe mine și pe alții. Am aproape 20 de ani, sunt studentă, m-am mutat într-un oraș destul de îndepărtat de cel natal. Vorbesc de un an și câteva luni cu un băiat care a devenit și iubitul meu. Am vorbit mai multe luni exclusiv online, pentru că eram din orașe diferite și destul de departe unul de altul. Ne-am văzut fața în față pentru prima dată în iulie 2021, iar apoi, după ce a început facultatea, ne-am văzut mai des. Ne înțelegem, suntem aceeași fire, avem aceleași aspirații și interese, ne vedem de facultate fără probleme și am avut doar certuri mărunte până acum. Totuși, recent eu am devenit foarte indignată de faptul că părinții lui încă nu știu despre noi. Ai mei știu și chiar sunt foarte cordiali față de el. Am avut răbdare, am așteptat, l-am înțeles, dar el continuă să ascundă. Îmi motivează că ai lui i-au INTERZIS să aibă vreo relație în acești ani și ar reacționa foarte urât dacă ar afla, având deja o experiență cu fosta lui iubita. Nu insinuez că minte, probabil chiar așa e, ai lui au o viziune foarte limitată. Eu însă mi-aș dori să le spună și să-si asume consecințele, pentru că, la urma urmei, e unicul lor copil și vor trebui să accepte, mai ales că nu e vreo faptă gravă. Nu vreau să fim nevoiți să găsim mereu minciuni pentru a putea merge undeva sau pentru a merge și eu la el acasă, pentru că el a fost deja la mine. Ce părere aveți? Cer prea mult? Nu ar fi normal să își asume și să le spună? Până la urmă, timpul nu rezolvă lucrurile de unul singur... și...a doua chestiune care mă macină este că tot amână „pasul următor", intr-o exprimare eufonică. Adică evită să ne consumăm iubirea și în mod fizic. Nu a mai făcut-o înainte, la fel ca mine. Probabil că îi este frică sau jenă. Ideea e că eu am ajuns la stadiul în care îmi doresc asta, iar el bate pasul pe loc. Despre asta ce ziceți? Mulțum