anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna ziua!
Va scriu in speranta ca ma veti putea ajuta sa-mi pun putina ordine in viata ravasita pe care o am. Trebuie sa precizez de la inceput ca nu stiu sigur in ce proportii problema mea este reala, respectiv imaginara. Am 42 de ani si sunt inginer. Sunt casatorit de 12 ani cu femeia visurilor mele. Impreuna avem un baietel, de 12 ani. In momentul de fata, am ajuns intr-un punct in care, uitandu-ma inapoi, ma intreb ce s-a petrecut in tot acest timp. In jurul meu este pustiu... Afacerea, inceputa in urma cu 16 ani, crescuta cu pasiune, eforturi si sacrificii imense, pare sa isi dea ultima suflare...Adancit in munca, prea mult timp, prea multe sambete, prea multe duminici, prea multe sarbatori, am... uitat de casnicia mea, de nevoia de mine, pe care copilul meu o avea, de prieteni, de oameni...
Ajuns intr-un tarziu la capatul puterilor, cand am ridicat ochii, l-am zarit pe fiul meu, dormind singur pe canapeaua din sufragerie, la orele tarzii la care eu ajungeam acasa. Am gasit-o pe sotia mea prinsa in mirajul jocurilor de strategie, intr-o lume a ei, pe care si-a creat-o, intretinut-o si dezvoltat-o cat timp eu am lipsit...Prietenii...Am avut, oare, prieteni vreodata?
Ma uit in urma si imi dau seama ca tot ce am construit m-a condus treptat spre un esec lamentabil, atat pe plan profesional, cat si personal... Ce alt exemplu mai bun, decat faptul ca am scris mai intai "profesional" si abia apoi "personal"?
Acum, sotia mea, pe care o iubesc pana in varful unghiilor, pe care o iubesc, probabil, dinainte de a ma naste si dupa ce voi muri, are propria ei lume. Are prietenii ei, de pe internet, are a doua viata, in care poate fi ce vrea ea, cum vrea ea, cand vrea ea...Viata virtuala o ia incet de langa mine...Simt cum vartejul o trage inauntru, o mai tin doar cu varfurile degetelor... Locul meu in viata ei, a lor, este din ce in ce mai neinsemnat...