anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

va rog sa ma ajutati, sunt intr-un moment al vietii, cand nu am nici o susținere.Am 23 de ani, sunt asistenta medicală și sunt fiica vitregă a unui interlop.Va spun asta pentru ca veti vedea ulterior ce traiesc. Am fost si sunt genul de copil cares-i respecta si iubeste mama până la Dumnezeu și inapoi, care nu i-a întors niciodată vb, care are program de intrat în casă și la ora actuală, care nu a lipsit o zi din această casa blestemata, care a pus mereu capul in pământ și care nu a avut un drept la replică niciodată. Mai pe scurt, mama ma tine in lesa si n-o intereseaza de sufletul meu. La 18 ani am avut o relație frumoasă,care s-a terminat brusc, el murind intr-un accident de mașină. A fost trauma vieții mele, psihic vorbind deoarece susținerea mamei mele suna asa „ Sa nu-i putrezeasca oasele in mormant" si astfel m-am recuperat singura, în mare parte urandu-ma si intrebandu-ma cu ce am gresit de nu o am pe mama aproape sufletește, de atunci si pana acum mi-am găsit refugiul în diferite relații pasagere, nu multe, dar mi-am incercat norocul spre a găsi pe cineva care ma va scoate din ceea ce traiesc si fara a mai iubi. Mama mea, pe care o iubesc enorm, deși ea la rândul ei sunt sigura ca nu ma iubeste...Nu a fost NICIODATA de acord cu fericirea mea, indiferent daca am vrut eu.A cautat sa-mi bage pe gât pe cine a vrut ea, iar din disperare, am avut o relație virtuală 3 ani, cu un băiat care era inchis în afara țării pentru furt. Motivul pentru care mama era de acord cu această relație, era faptul că băiatul respectiv imi dădea foarte mulți bani și nu-mi lipsea nimic, iar eu m-am complacut fiind singurul cu care aveam voie sa am o relatie. Intr-un final, după lungi așteptări și lacrimi, după ce am terminat scoala si am luat examenul cu 9, 86, am renunțat la acel om, ea condamnandu-ma, fără să se gândească ca am stat atât de mult singura si NUMAI sufletul meu stie cat m-a durut. In momentul de față, am o relație de aproape 4 lun