| Zisu_Aura_1954 a întrebat:

Sunt medic f. ocupata si cu posibilitati nule de a gasi pe cineva compatibil pentru a infiripa o relatie! Poate sa m-ajute cineva?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Iti imaginezi ca ai sanse minime daca vrei doar un medic! Pentru ca marea majoritate sunt deja insurati si care nu mai sunt, nici nu vor sa mai auda de o relatie.
Eu spun sa fii mai deschisa la toate posibilitatile, ca nu trebuie sa fie medic ca sa inteleaga asta, sunt convinsa ca si un simplu muncitor care te iubeste, te poate intelege si iti poate acorda multa dragoste si ajutor in gospodarie.

31 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Cred ca ar trebui sa ne dai mai multe date despre tine, daca vrei sa te ajutam.

| darrio2007 a răspuns:

Anume ce?

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru darrio2007):

Vreau sa-mi gasesc un partenener! Chiar este imposibil! Eu am ajutat mii de oameni si la un moment dat m-am trezit f singura!

| darrio2007 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Nu vreau sa intru in polemici cu tine. Am 45 de ani. Deci nu gandesc ca un țânc de pe aici. Dar de ce esti singura la aceasta varstă?

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru darrio2007):

Nu inteleg nici eu!

| darrio2007 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Dacă tu nu intelegi, noi nici atat.

| ania a răspuns:

Roagă-te să -ți scoată Dumnezeu în cale persoana cu care El știe că ai fi fericită.

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru ania):

Incerc sa ma rog in fiecare zi si Dumnezeu m-a ajutat sa depasesc probleme f. grele! Dar nu reusesc sa-mi gasesc perechea,omul cu care pot sa traiesc sa ma protejeze sa m-ajute, sa vorbeasca cu mine, sa pot sa ma bazez pe cineva! Ce sa fac, sunt terminata la propiu, nu mai suport!

| Violleta2022 a răspuns:

Companiile matrimonile te pot ajuta sa-ti gasesti pe cineva compatibil. In baza lor de date, proabil ca sunt multi compatibili cu tine, trebuie doar sa te inregsitrezi cu ei si iti vor gadsii ei pe cineva!

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Violleta2022):