| Zisu_Aura_1954 a întrebat:

Sunt medic f. ocupata si cu posibilitati nule de a gasi pe cineva compatibil pentru a infiripa o relatie! Poate sa m-ajute cineva?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Iti imaginezi ca ai sanse minime daca vrei doar un medic! Pentru ca marea majoritate sunt deja insurati si care nu mai sunt, nici nu vor sa mai auda de o relatie.
Eu spun sa fii mai deschisa la toate posibilitatile, ca nu trebuie sa fie medic ca sa inteleaga asta, sunt convinsa ca si un simplu muncitor care te iubeste, te poate intelege si iti poate acorda multa dragoste si ajutor in gospodarie.

31 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Cred ca ar trebui sa ne dai mai multe date despre tine, daca vrei sa te ajutam.

| darrio2007 a răspuns:

Anume ce?

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru darrio2007):

Vreau sa-mi gasesc un partenener! Chiar este imposibil! Eu am ajutat mii de oameni si la un moment dat m-am trezit f singura!

| darrio2007 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Nu vreau sa intru in polemici cu tine. Am 45 de ani. Deci nu gandesc ca un țânc de pe aici. Dar de ce esti singura la aceasta varstă?

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru darrio2007):

Nu inteleg nici eu!

| darrio2007 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Dacă tu nu intelegi, noi nici atat.

| ania a răspuns:

Roagă-te să -ți scoată Dumnezeu în cale persoana cu care El știe că ai fi fericită.

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru ania):

Incerc sa ma rog in fiecare zi si Dumnezeu m-a ajutat sa depasesc probleme f. grele! Dar nu reusesc sa-mi gasesc perechea,omul cu care pot sa traiesc sa ma protejeze sa m-ajute, sa vorbeasca cu mine, sa pot sa ma bazez pe cineva! Ce sa fac, sunt terminata la propiu, nu mai suport!

| Violleta2022 a răspuns:

Companiile matrimonile te pot ajuta sa-ti gasesti pe cineva compatibil. In baza lor de date, proabil ca sunt multi compatibili cu tine, trebuie doar sa te inregsitrezi cu ei si iti vor gadsii ei pe cineva!

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Violleta2022):

Am incercat, nu merge, dar multumesc!

| Violleta2022 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Nu am inteles, ce nu merge?
Nu sunt barabti compatibili cu tine in baza lor de date?
Sau nu-ti plac tie ce ti-au trimis ei?

| relian a răspuns:

Asa este trebuie sa spui citi ani ai, eventual sa pui o poza ceva si sa vezi dupa nici nu mai stii ce sa alegi, ori o sa ramii si mai singura decat acum laughing depinde de ani si de felul cum arati.

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru relian):

Am 62 ani si nu arat rau, dar asta nu conteaza, sa fie compatibilitate! Stiu ca te amuzi, dar roata se poate intoarce!

| relian a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Nu ma amuz deloc, am spus cum sta treaba doar.Ca am pus maimutotiul ala e asa sa mai destind atmosfera.Stai linistita ca nu rad eu de oameni.

| mentholinks a răspuns:

Cati ani ai? De la o varsta incolo e mai greu.

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru mentholinks):

Am 62 ani si sunt disperata c-am ramas singura!

| vocea a răspuns:

Salut te ajut cu mare drag, daca vrei un baiat stabil cunosc niste oameni cu care ai putea vorbi

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru vocea):

Multumesc mult, astept mesaj!

| BlackRose03 a răspuns:

Cu ce?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ai sanse de a gasi persoana cu care sa fii compatibila la serviciul tau

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru anonim_4396):

Nu exista nici o posibilitate la serviciu!

| Claudiu1905 a răspuns:

Medic, stiu si eu, vii seara obosita de la munca si mai faci si garda, poate mai ai si depresii dupa tot ce vezi prin spital. Nu, nu cred ca ne potrivim big grin

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Claudiu1905):

As vrea sa cunosc tot un medic care sa inteleaga cu ce ma confrunt in viata de zi cu zi!

| Claudiu1905 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Aici comiti o mare greseala, cauti o persoana care sa-ti semene cand de fapt ar trebui sa gasesti o persoana compatibila, cuma ar fi cineva cu diabet, sau tuberculoza big grin

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Violleta2022):

Da imi dau seama ca am sanse mici sa mai gasesc un coleg!

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Claudiu1905):

Crezi ca esti spiritual si atotstiutor! Se poate ca nu intotdeauna soarta sa fie de partea ta si sa te vad atunci!

| Violleta2022 a răspuns (pentru Zisu_Aura_1954):

Iti imaginezi ca ai sanse minime daca vrei doar un medic! Pentru ca marea majoritate sunt deja insurati si care nu mai sunt, nici nu vor sa mai auda de o relatie.
Eu spun sa fii mai deschisa la toate posibilitatile, ca nu trebuie sa fie medic ca sa inteleaga asta, sunt convinsa ca si un simplu muncitor care te iubeste, te poate intelege si iti poate acorda multa dragoste si ajutor in gospodarie.

| Edisor27 a răspuns:

Pai cu ce putem sa te ajutam?

| Zisu_Aura_1954 explică (pentru Edisor27):

Cum pot sa rezolv aceasta problema?

| Zisu_Aura_1954 explică:

Ceea ce vreau eu este sa cunosc oameni cu care as putea sa dezvolt o relatie care sa duca la prietenie s.a.md

| Zisu_Aura_1954 explică:

Ce ziceti de Sarbatori petrcute bin singuratate cu mama care e in varsta si bolnava fara rude sau prieteni? A TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA?

| Zisu_Aura_1954 explică:

Se pare ca am gresit expunandu-ma in acest mod! N-am reusit decat sa ma deprim si mai mult! Va multumesc celor care ati fost alaturi de mine! Va doresc Sarbatori fericite! La multi ani!

Întrebări similare