Hey, băieţi, nu de fiţoasă sau plină de prejudecăţi evit horror-ul, cu genul în sine nu am nimic, doar că nu rezist psihic la aşa ceva - am o empatie defectă, care se asociază involuntar cu orice personaj şi simt toată spaima şi durerea pe propria mea piele. Fără horror, vă rog.
Nicio problema, nu te-am considerat fitoasa sau ceva de genul
Fiecare se uita la ce-i place, nu?
Vizionare placuta la orice te-ai uita:*
Încetaţi, vă rog. Zău că nu-mi place să văd lumea bună într-o luptă de orgolii, plină de neînţelegeri. Nici nu mai contează cine ce a văzut. Fiecare a propus ce a considerat de cuviinţă şi vă mulţumesc tuturor.
Ondskan, Das Leben der Anderen, Katyn, Nasul partile I si II, One flew over the Cuckoo's Nest, 12 angry men etc.
Eu iti recomand "The Great Gatsby"( Marele Gatsby ), mi-a placut la nebunie.
The heat-Now you see me este, de asemenea o comedie la care chiar am ras
Requiem for a dream
http://www.youtube.com/watch?v=lgo3Hb5vWLE
The butterfly effect
http://www.youtube.com/watch?v=B8_dgqfPXFg
Inception
http://www.youtube.com/watch?v=8hP9D6kZseM
Si caii sunt verzi pe pereti
http://www.youtube.com/watch?v=l-2A-GJyC4c
Side effects
http://www.youtube.com/watch?v=cEQDMFveSbQ
Uita-te la Waking life! Sigur iti va placea.
Si nu subestima filmul dupa aspect.
Mulţumesc, Alex. E fain Waking life, foarte abstract, cu straturi ştiinţific-filosofic-psihologice, ciudăţel (în sens bun).
Cu plăcere!
Astea sunt cateva din cele pe care le'am vazut si mi'au placut.Stiu ca filmele sunt mai putin cunoscute, dar decat sa pun d'alea de care probabil ai auzit...
Autumn sonata(MUST SEE!)-1978(Ingmar Bergman)
Persona-1966(Ingmar Bergman)
Stalker-1979(Andrei Tarkovsky)
The Mirror-1975(Andrei Tarkovsky)
Paths of Glory-1957(Stanley Kubrick)
Barry Lyndon-1975(Stanley Kubrick)
Tokyo Story-1953(Yasujirô Ozu)
Army of Shadows-1969(Jean-Pierre Melville)
Being There-1979(Hal Ashby)
Papillon-1973(Franklin J. Schaffner)
Le Cercle Rouge-1970(Jean-Pierre Melville)
Werckmeister Harmonies-2000(Bela Tarr)
Satantango-1994(Bela Tarr)
Three Colors: Red-1994(Krzysztof Kieslowski)
8 and a half-1963(Federico Fellini)
Mulholland Dr.-2001(David Lynch)
Blue Velvet-1986(David Lynch)
Rashomon-1950(Akira Kurosawa)
Ikiru-1952(Akira Kurosawa)
Bicycle Thieves-1948( Vittorio De Sica)
Following-1998(Christopher Nolan)
Draguta, am doua nelamuriri :
1. Unde ai vazut tu filmele astea? Unde mai gasesti filmele lui De Sica, Melville sau Ingmar Bergman?
2. Da, pare o lista recomandata de un critic de film foarte pretentios si mare fan al filmului european....dar....ma indoiesc ca le-ai vazut pe toate si ca ti-au si placut, asa ca " mai taie din ele! "
WOW! Nu pot sa cred.Tu chiar vorbesti serios? Daca cineva are gusturi bune in ceea ce priveste filmele,inseamna ca nu le'a vazut sau trebuie sa fie neaparat un critic de film?
Nu sunt pretentios la filme,dar am vrut sa'i recomand ce mi-a cerut,"SPUMA",iar astea sunt cateva din cele care le'am vazut si mi'au placut foarte mult.
Am inceput sa ma uit la filme mai vechi deoarece cele noi nu prea ma atrag cu nimic.E ceva rau in asta? E ceva rau in a'ti placea filmele pe care tu le consideri bune?
Ma uit si la filme noi, dar am zis sa'i recomand filme de care nu prea multa lume a auzit.
Crezi sau nu crezi, eu am vazut pe toate cele care i le'am recomandat.
Si daca te uiti mai atent/a, vei vedea ca jumatate din filme nu sunt europene, ci americane sau japoneze.
Following-1998(Christopher Nolan)
Paths of Glory-1957(Stanley Kubrick)
Barry Lyndon-1975(Stanley Kubrick)
Tokyo Story-1953(Yasujirô Ozu)
Being There-1979(Hal Ashby)
Papillon-1973(Franklin J. Schaffner)
Mulholland Dr.-2001(David Lynch)
Blue Velvet-1986(David Lynch)
Rashomon-1950(Akira Kurosawa)
Ikiru-1952(Akira Kurosawa)
"1. Unde ai vazut tu filmele astea? Unde mai gasesti filmele lui De Sica, Melville sau Ingmar Bergman?"
Are u fuking kidding me?
De cand ai internet? Nu e problema de unde le iei, ci sa ai internet bun ca sa le descarci.Macar atat sa avem si noi in tara asta.
Daca tu iti cumperi filmele pe care vrei sa le vezi, nu inseamna ca toata lumea are bani pentru asta.
Exista siteuri speciale. Daca stii sa cauti, o sa gasesti fiecare din filmele alea si'o sa'l ai in pc in mai putin de 5 minute.
Da' ce ți-a plăcut la Călăuza?
M'am uitat la el in primul rand pentru ca eram fan al seriei de jocuri stalker(nu cred c'ai auzit)crezand c'o sa aiba aceeasi atmosfera ca cea din jocurile video, actiunea petrecandu'se in acelasi loc(The zone). Stiu ca exista si o carte dar nici nu stiu daca e tradusa in romana.
Mi'a placut ce am vazut(stalker e unul dintre cele mai impresionante vizual filme pe care le'am vazut).Mi'a placut si muzica.Mi'a placut modul in care Tarcovsky arata cat de mult inseamna speranta pentru fiintele umane si ca ea exista chiar si in regiuni ca "The zone", o regiune trista cu oameni la fel de tristi, aparent fara pic de speranta.
N-am auzit nici de S.T.A.L.K.E.R, nici de „Picnic la marginea drumului".
Acum că am lămurit, poate vrei să-i ceri scuze Micheliei, pentru că de văzut, n-ai văzut nimic.
LOL.Vorbesti serios? Nu mai am ce sa vorbesc cu tine. Uita'te la tine cum te porti, ca si cum eu sunt obligat sa-ti dau tie explicatii.Eu cred ca voi doi suferiti(daca nu sufereati atat de mult, nu va mai luati de mine si de gusturile mele doar pentru ca am recomandat niste amarate de filme).Voi va uitati la filme bune si aveti impresia ca sunteti speciali.Ti'am zis ca l'am vazut si de ce l'am vazut.Am vazut filmul, nu am citit cartea, am terminat jocul. Vorbesti de parca mi'ar fi greu sa stau sa ma uit la un film de 2:30.
„Film lovers are sick people" - Francois Truffaut
: )) "You talkin’ to me? You talkin' to me? Well, who the hell else are you talkin’ to? Well, I’m the only one here. Who the f ** k do you think you’re talking to? " - stim noi cine : )
Just read a story about your arrogance and stupidity.
Diabolique
"Oh, F**K! I'm so bored! What else can i do than masturbating to gay porn?
Let's go on TPU, and see what other questions those dumb fucks asked.Hmmmm...Noname.Let's stalk this guy a bit and see what he's up to.
Did he said movies?! Movies? I gotta answer to that one! I'm the biggest film fan alive.
T-t-t-this guy, Infams.He must be WRONG! He has the same tastes in movies as i do.Better than mine, actually.BLASPHEMY! I cannot believe my eyes.I gotta do something about it, because its clear that this guy doesnt know *** about these movies he listed here.
He should have recommanded American Pie or Scary movie like anyone else, not those movies that only I, heard about.I know what i'm going to do! I'm gonna team up with michelia and maybe noname, too, and shove this guy around, because i can tell only by watching at this avatar picture that he has no idea what he's talking about.It's waaaay to futuristic and boring for me.Compared to mine, which is so original, classy and sooo full of personality.
I hate it so much when someone else watches the same movies as i do.I mean...who the hell can stay 2 and a half hours straight watching those boring but great psychological, mind-consuming movies, other than i? NOONE!
That special i am!"
Eu mi-am spus parerea, Diabolique si-a spus-o si ea, ca si tine. Si acum ce faci? Vii cu ditamai eseul despre teoria conspiratiei.
Am mai spus-o si o repet : Diabolique este miss Google in materie de filme, o cinefila pasionata si autentica si da, " so original, classy and sooo full of personality ".
Tu mai ai de crescut. Mult.
You mean. I like ya'.
After all this time?
Always.
Arunca o privire pe aici:
http://deearockon.blogspot.ro/2012/09/viata-si-filmul.html
* cele scrise ca fiind horror le poti ignora, insa nu-s asa de speriat ca nici eu nu le prea pot suporta
Soldier (2008), The lost treasure of the grand canyon (2008), Centurion (2010), Herbie: Fully Loaded (2005), Gran Torino (2008), Littleman (2006), Return to the Blue Lagoon (1991), I love you, Beth Cooper (2009), Salt (2010), Kangaroo Jack (2003), Marmaduke (2010), Journey to the centre of the Earth (2008), Buna, ce faci? (film romanesc), Grumpy old men (1993), Stuck on you (2003), Just married (2003), Jingle all the way (1996), The cowboy way (1994), Nasa (film romanesc), She's out of my league (2010 ), The shawshank redemption (1994), Inspector Gadget (1999), Going the distance (2010), It's complicated (2009), House broken (2009), Troy (2004), Anger management (2003), Dude, where's my car? (2000), Mr. Magoo (1997), Get him to the geek (2010), King Kong (2005), Date movie (2006), Eight Below (2006), The rebound (2009), The heartbreak kid (2007)
Un film care mie mi-a plăcut, chiar nou (2013) este Dead Man Down (cu Colin Farrell și Noomi Rapace). Precizând și actorii aș mai putea adăuga, Seven Psychopaths (2012),In Bruges (2008) și deși nu agreezi horror-ul, risc totuși și amintesc Prometheus [(2012) - poate că te repară] iar dacă îți va plăcea, urmează și Prometheus 2 (2014),iar cu Armand Assante, știu eu, poate ajung chiar la California Dreamin'.
In Bruges (2008) e foarte fain. Dramedie, vorba lui aero. California Dreamin' (2007) e şi el foarte bun, romano-american, jenă şi mândrie. Mi-a plăcut. Şi Prometheus (2012) recomandat de tine, aero şi SchuldinerAndrei14 e ok.
Dead Man Down (2013) şi Seven Psychopaths (2012) le-am mai văzut.
Mulţumesc, faramatania.
You're welcome!
Doar pentru ca nu l-am vazut mentionat in lista si pentru ca eu l-am revatzut de curand iti recomand un film indian - "Trei idioti" - desi cred ca l-ai vazut deja E un film super, o adevarata lectie de viata.
42 (2013) - 7
Goodfellas (1990) - 8
Jack the Giant Slayer (2013) - 7
Dead Man Down (2013) - 7
The Incredible Burt Wonderstone (2013) - 7
Movie 43 (2013) - 7
Red 2 (2013) - 8
Oblivion (2013) - 7
La migliore offerta (2013) - 8
We are Marshall (2008) - 8
The Pursuit of Happyness (2006) - 8
The Edge of Love (2008) - 9
Love in the Time of Cholera (2007) - 9, 5
"How to steal a milion"
"O lume nebuna, nebuna, nebuna"
'War Horse"
"Lanțul"
"King's speech"
"Inception"
Erau mai multe pe lista mea de filme "recomandate", însă sunt și câteva cu accent creștin. Poți încerca, dacă nu mai găsești variante sa cauți lista filmelor din ultimii 10, 20, de ani, sau oricât de vechi îți plac, filme nominalizate la Oscar, sau filme care au câștigat acest premiu.
War Horse (2011) al lui Steven Spielberg...impresionant. Un cal minune. Ador caii...şi urăsc că suferă atât de pe urma noastră.
How to Steal a Million (1966) vechi şi bun. It's a Mad Mad Mad Mad World (1963) şi The Defiant Ones (1958) de asemenea. The King's Speech (2010) şi Inception (2010) bune şi ele, mai ales primul.
Mulţumesc, WhiteLife.
Cei 3 care au speriat vestul.
Rambo 1.
Rambo 2.
Rambo 3.
Rambo 4.
Ticalosi fara glorie.
Fara mila, fara frica, fara regrete.
Buldozerul.
Super politisti.
Dead Snow (comedie-horror).
Predator 1.
Predator 2.
Predator vs Allien.
Scary movie 1.
Scary movie 2.
Scary movie 3.
Nu-mi plac deloc listele lungi, dar la asa intrebare chiar nu stiu unde sa ma opresc : ).
The Sting ( Cacealmaua ), cu Redford si Paul Newman - este un film savuros, de nota 10 ( cred ca il vad cam de 2 ori pe an )
http://www.imdb.com/title/tt0070735/
Pulp Fiction - masterpiece
(stiu ca l-ai vazut, dar nu ma pot abtine sa nu-l trec)
Out of Africa
http://www.imdb.com/title/tt0089755/
In the Mood for Love
http://www.imdb.com/title/tt0118694/
Va place Brahms?
http://www.imdb.com/title/tt0054936/
toate trei sint printre cele mai frumoase povesti de dragoste vazute de mine;
La Strada - frumos si tragic ( Fellini )
http://www.imdb.com/title/tt0047528/
Once Upon a Time in America ( Sergio Leone )
http://www.imdb.com/title/tt0087843/
Goodfellas ( Scorsese )
http://www.imdb.com/title/tt0099685/
probabil cele mai bune filme despre gangsteri, despre prietenie si loialitate in lumea mafiei.
American Beauty - masterpiece ( iar! ) despre drama virstei de mijloc si cliseele visului american;
http://www.imdb.com/title/tt0169547/
Magnolia - cu Julianne Moore, Tom Cruise
o drama care te atinge in n feluri; un film superb, de vazut si revazut!
http://www.imdb.com/title/tt0175880/
Someone Like It Hot ( cu Marilyn, Jack Lemmon si Tony Curtis ) - comedia mea preferata din toate timpurile
http://www.imdb.com/title/tt0053291/
Mulholland Drive ( David Lynch )
- este ultimul film vazut de mine vara asta ( cu multa intirziere, e drept ), care conteaza; e ciudat, misterios, tenebros, inteligent;
http://www.imdb.com/title/tt0166924/
As mai avea vreo 20 de " must see ", dar pentru altadata : ).
Ce mult conteaza cum e spusa o poveste si cine o spune! Putea sa fie un film noir cu escroci, dar e unul de-a dreptul light si jovial, cu intrigi, suspans, muzica excelenta si actori cu clasa, vorba ta: )
Film de Oscar ( l-a si luat ), un must see si un must have.
Magnolia...epic. Pe cât de rece, aspru şi derutant pare la început, pe atât de zguduitor, profund, sensibil şi frumos pare pe măsură ce te apropii spre final. Este ca un puzzle, care te ţine în ceaţă şi suspans până la ultima piesă, un puzzle de caractere, sentimente, evenimente, idei, emoţii...
Un film de geniu. Dramatic, ironic, răscolitor, puternic, extrem, complex... ţesut în coincidenţe de un ochi sarcastic, experimentat, sadic şi jucăuş.
Chiar că este un "must see".
Out of Africa este absolut minunat. O splendoare de film.
Şi Mulholland Drive mi-a făcut plăcere să-l revăd, deşi e puţin prea forţat pentru gustul meu.
Pulp Fiction...ai dreptate.
Cât despre In The Mood For Love, m-a impresionat nesperat de mult (ţinând cont că e în chineză). Magnific.
Soundtrack-urile şi graţia feminină sunt răpitoare. Îmi aminteau în continuu de Malena.
(Chiar i-a prins bine aroma italiană. Fără ea nu ar fi avut acelaşi farmec.)
Un film seducător, plin de pasiune, emoţii, dorinţe, nostalgii, tensiune sexuală... Brilliant! O pură artă. Stilul regizorului, montajul...genial. Putea să fie şi în marţiană, nici nu e nevoie de cuvinte.
http://youtu.be/U66BEZIln8Q
Melodia asta mă bântuie. Atât de frumoasă, aproape doare.
Vă place Brahms? (Goodbye Again) este o altă frumuseţe rară pentru care îţi mulţumesc. Magic şi trist. Mi-a plăcut foarte mult...şi Brahms.
http://youtu.be/ahbfEWdA6uE
Dar ai vazut ceva filme zilele astea...: )
Daca am mers cu ceva la sigur, asta e " In The Mood For Love ", subtil, enigmatic, magnetic, senzual, o poezie cap -coada cu tacerile, gesturile, cadrele care se suprapun si .....muzica.
Un (alt ) film minunat si ma bucur tare cind te citesc acum : )
- Atonement.
- The Prestige.
- Lincoln.
- Rebecca.
- Citizen Kane.
- American Psycho.
- Miss Pettigrew Lives for a Day.
- Dog Day Afternoon.
- Silver Linings Playbook.
- What's Up, Doc?
- Midnight in Paris.
- Lenny.
- One Week.
- Requiem for a Dream.
- The Big Lebowski.
- De rouille et d'os.
- Inception.
- Stranger Than Fiction.
- The Secret Garden.
- Immortals.
- Driven.
- My Girl.
- Black Swan.
- Good Will Hunting.
Cred că-i suficientă "spumă", să nu ne fie rău după aia...
Grozav film, The Best Exotic Marigold Hotel (2011).
"Everything will be ok and if its not ok, then its not the end."
Frumoasă filosofie de viaţă.
He, he, una dintre cele mai bune dramedii(comedie+drama) din ultima vreme. Actorii din film fac totul, cu personaje ajunse la varsta oarecum reala a actorilor, aproape de pensionare...
O poveste de viata foarte frumoasa. M-a marcat indeosebi umorul personajului interpretat de Maggie Smith. N-o sa uit faza aia de la medic cand voia sa-si opereze un sold si se gandea sa-l marcheze pe cel bolnav sa nu cumva sa i-l greseasca "dementul" ala de medic.
Dar pe partea de drama cel mai mult m-a marcat banala conversatie de la telefon a personajului lui Judi Dench in care, prinsa intr-un moment prost din viata, vine o voce robotica si indiferenta sa te deprime si mai rau cu niste emotii false. De ce? Ca asa a fost educata vocea aia. Gen adminele de la TPU, fix asa iti vorbesc si ele prin email sau pe site pentru ca asa sunt platite. Lucru, care, trebuie sa-ti spun, exact la fel ma deranjeaza. Mi-a placut faptul ca asa ceva a fost punctat in filmul asta, iar personajul foarte bine interpretat de Judi Dench a avut un JOB din a educa persoanele de la capatul firului de telefon. Frumos! Un subiect destul de neimportant pentru unii, dar pentru mine a fost ceva ce m-a marcat.
Ai dreptate. În general, în The Best Exotic Marigold Hotel, majoritatea actorilor au fost foarte buni şi s-au potrivit personajelor, iar povestea are multe delicii cap-coadă. Savuroasă. Şi puştiul e foarte simpatic. : ))
O dramedie de nota zece, foarte vie şi colorată cu layere de tristeţi, profunzimi, filosofii, umor...
Aduce cumva a The Bucket List (2007). Ţi-l recomand.
P.S. Eu îţi mulţumesc. Mai rar aşa bijuterii. : )
Cosmar pe... glumesc. Cel mai bun film pe care l-am vazut vreodata este Bunul, raul si uratul. Nu stiu daca ai pretentia ca filmele sa fie noi, dar filmul ala, desi e vechi, iti garantez ca este cu mult peste ce gasesti acum in cinematografe. Povestea este complexa si captivanta si induce atmosfera aia de film vechi. Uita-te si la Plutonul sau Troia, daca-ti plac filmele cu razboaie. Eventual poti sa vezi si Pianistul, Prinde-ma daca poti, Portocala mecanica, Salvati soldatul Ryan. Daca vrei, mai vezi si seria Jackass sau Garcea si oltenii, asa, ca amuzament.
P.S.: Chestia cu spaima e valabila pentru toate subgenurile horror?
"Chestia cu spaima e valabila pentru toate subgenurile horror?"
În special pentru cele stupide, în care scopul suprem al regizorului este să se ţipe, să se taie, să se spânzure... Nu le gust şi basta.
Mulţumesc pentru recomandări. O să le iau la rând când o să am timp.
In cazul asta, poti sa strecori si-n lista ta de recomandari filmul Dawn of the Dead, varianta originala sau remake, tu alegi, e cu zombie.
Bun, atunci nu strica un maraton la seria Alien. Macar primul film din '79 al lui Ridley Scott. Un film care a revolutionat genul Horror SF si industria filmului. Un film care a dat nastere unui adevarat univers. Baga-l pe lista!
N-am simtit in niciun alt film spaima din primul Alien. Sa te simti izolat in cosmos, singur, pe o nava ce sta sa explodeze si la bordul ei se mai afla un monstru de care nu scapi asa usor. "In space no one can hear you scream".
Totodata a propulsat-o si pe Sigourney Weaver ca un titan din categoria femeilor erou in filme de actiune.
Alien-ul din '79 e cu siguranta un must see al oricarui cinefil. E un film pe care trebuie sa-l vezi inainte sa mori.
Okeeey. Se acceptă (cât timp nu e un masacru stupid, adolescentin).
L-am şi găsit deja online, pare fain şi cu suspans; poate mă apuc de el chiar astăzi. Mersi.
Alien e unul dintre filmele mele preferate SF. Sa-i vezi si continuarea si anume Aliens. Apoi te opresti. E inutil sa mai vezi partile care urmeaza (mai are 2). Sunt prea prost realizate. Poti sa vezi si Prometheus, din 2012, actiunea se petrece cu 30 de ani inainte de cea din Alien. Au o legatura intre ele.
Ok, Andrei. Aşa o să fac. Mulţam.
Chiar că e bun Alien. Nu-mi vine să cred că e din '79...şi nici horror nu-mi pare, doar un SF ceva mai piperat (ceea ce e bine).
Nu e "acel" Horror cu sange si topor. E Horror-ul clasic in care doar traiesti in tensiunea experimentata de personajul principal intr-o situatie nemaintalnita. Cel putin asta are special si a fost foarte apreciat de-a lungul anilor. Dar da, in primul rand e SF, apoi Horror. Ma bucur ca ti-a placut. Si continuarea, Aliens, facuta de James Cameron, e foarte buna. Se mai adauga un plus de mister si actiune inedita. In aceasta parte facem cunostinta si cu regina xenomorphilor, da, xenomorphilor, in Alien a fost suficient unul ca sa creeze senzatie, dar in al doilea...
Cand ai timp te rog sa poftesti si la a doua parte. Desi eu zic ca merita vazuta toata seria de 4 filme daca te atrage. Apoi, asa cum a mai zis si Andrei de mai sus, merita sa incerci si Prometheus, facut anul trecut tot la carma lui Ridley Scott. Ar trebui sa te captiveze si partea asta avand in vedere ca e facut dintr-o perspectiva mai filozofica, chiar religioasa. O sa vezi...nu e un film wow, are multe hibe, e fortat pentru raspunsuri viitoare intr-un sequel, dar cu siguranta e un film care ofera si spectatorului posibilitatea de a medita, de a contempla ceva vreme, tocmai pentru ca lipsesc multe raspunsuri in scenariu. A fost si inca e de fapt foarte controversat, discutat foarte mult, multa lume incercand sa-l descalceasca.
Hannibal seria: Hannibal Rising, Red Dragon, The Silence of the Lambs, Hannibal asta e ordinea cronologica, mi-a placut filmul pentru subiectul in sine si prestatia lui Anthony Hopkins, atat de bine a jucat incat te baga in sperieti :))
Down in the Delta - poveste de viata foarte frumoasa
Schindlers List - caz real, filmul prezinta ororile petrecute de evrei
Letters to god - caz real, no coment :D
La vita e bella - caz real, film despre evrei, pe langa faptul ca este trist filmul, personajul principal este foarte amuzant
The king’s speech - Un rege care are probleme in a tine discursuri, insa drumul spre vindecare este foarte amuzant
Slumdog Millionaire - un film indian, prezinta drama a 3 copii orfani care scapa din mizeria in care traiau, nu e cu muzica din aia sacaitoare
Good Will Hunting - ar fi pacat sa nu te uiti, e belea filmu
John Q - un tata care trebuie sa se lupte cu un sistem corupt pentru a-si salva fiul
Ip Man seria: Ip man 1, Ip man 2, The Legend Is Born: Ip Man. Ultimul e mai naspa insa primele 2 is tari, ai actiune, drama, istorie si este si caz real;)
Hachiko: A Dog's Story - un profesor gaseste un caine mai mult nu iti zic
Memento - modul cum este spusa povestea in film este geniala
The painted veil - O poveste de dragoste intre o femeie rasfatata si un doctor, foarte frumos
Forrest Gump - no coment
American History X - un film despre conflictele dintre rase, foarte dur
Precious - fara cuvinte, povestea unei fete care a fost violata de tatal ei...
The Last Samurai - un american sau englez nu mai stiu exact se lupta cu niste samurai, acestia il prind si il iau ostatic, viata lui se schimba drastic dupa aceea
The Prestige - filmul prezinta conflictul dintre 2 magicieni/iluzionisti, foarte captivant
Remember the titans - un antrenor adevarat care reuseste sa uneasca tabara negrilor cu cea a albilor, emotionant :D
Here comes the boom - filmul prezinta un profesor care incearca sa scape scoala din niste datorii, insa cum o face socheaza pe toti :))
Cast Away - un american naufragiaza pe o insula pustie
3 Idiots - film indian, insa el al naibii de amuzant :))
127 hours - caz real, un tip se duce intr-un canion, ce se poate intampla? :))
V for Vendetta - subiect interesant, filmul este Sf, actiune
Shutter island - film psihologic, mi-a stors creierul cateva zile
Seven pounds - un om normal care face un sacrificiu enorm
One Flew Over the Cuckoo's Nest - film mai vechi insa Jack Nicholson face toti banii
Blood diamond - caz real, ne arata de unde sunt procurate diamantele
Mary and Max - nu te lasa pacalit de faptul ca e animatie, filmul are dialoguri profunde
Identity - un film cu un subiect interesant, si cu mult suspans
Léon - prea tare subiectul filmului :))
Memoirs of a geisha - film dupa o carte, foarte frumos ne prezinta niste realitati
The Bourne seria: The Bourne Identity, The Bourne Supremacy, The Bourne Ultimatum, The Bourne Legacy. Are multa actiune si subiectul e interesant
The Godfather trilogy: The Godfather, The Godfather Part II, The Godfather Part III. Degeaba traiesti daca nu ai vazut filmul asta;)
Se7en - film politist, extrem de interesant cazul din film
Peaceful warrior - film dupa carte, dialoguri amuzante dar si profunde
The Terminal - comedie, un rus se rataceste intr-un aeroport american, doamne cat am mai ras la filmu asta =))
Extremely Loud & Incredibly Close - film dupa carte, unora nu le-a placut, insa este interesant
A beautiful mind - impresive!
deja am obosit am sa ti le pun si pe celelalte, uite aici:
Rainman, The green mile, Beyond the Law, End of watch, Sleepers, Gladiator, The Pursuit of Happyness, The machinist, 300, The Shawshank Redemption, Invinctus, Brothers ( 2009 ), Rocky seria: http://en.wikipedia.org/wiki/Rocky_(film_series)
Requiem for a Dream, Into the wild, Binecuvantata fii inchisoare, The grey, Carandiru ( viata intr-o puscarie mexicana, caz real ), Freedom Writers, The Pianist, Dead man walking, A walk to remember, Fight Club, The way back, To End All Wars, Stand and Deliver, The notebook, A Thousand Words, The Last Castle, Seria batman : Batman begins - The Dark Knight - The Dark Knight Rises. Equilibrium, Inception, Pirates of the Caribbean seria: http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean_(film_series)
Unstoppabble, Sherlock holmes 1, 2.
The bone collector, The Avengers, The Rock
Informatii despre filme le gasesti pe
http://www.cinemagia.ro/
Bite my shiny metal ass, meatbags(the last two users from above)!
Stii, doamna cu intrebarea, nu prea-mi place sa rasfoiesc in trecut, dar...chiar imi aminteam asa de niste filme pe plan muzical care m-au impresionat. Nu, nu-ti mai zic de SF-uri, desi am mai mentionat si din alea...
http://www.tpu.ro/......-vizionat/
E vorba de un cont mai vechi de-al meu cu 2 useri pe el :)) daca intelegi LotR.
Amadeus (1984) şi August Rush (2007) mi-a făcut plăcere să le revăd, foarte bune. Şi The Bicentennial Man (1999) e interesant. Mulţumesc.
Dintre toate filmele pe care le-am vazut pana acum cel mai mult mi-au placut:
V for vendetta
mr nobody
if only
mama (nu e atat de "de groaza")
my name is khan
sydney white (comedie)
the secret
before sunrise
crazy, stupid love
the vow.
Filmul care mi-a placut mie foarte mult in ultima perioada si care m-a impresionat foarte tare a fost : The impossible. Este caz real. Daca esti asa empata, te va durea tare, vei suferi, dar se va merita fiecare clipa din film. Mi-a mai placut filmul care poate l-ai si vazut, From Paris with love. Acum cand aud de Paris numai asta imi vine in minte. Taken mi-a placut si 1 si 2, dar 1 e mult mai tare. The extract e dragut. Pretty Women l-am vazut de cateva ori si tot imi place. Adevarul gol golut, sweet november, transformers, yes, meet joe black, mumia.....si sunt destule filme care le-am vazut de cateva ori si le-as mai vedea, care raman impresionabile chiar si dupa mai multe vizualizari. Alea sunt adevaratele filme din punctul meu de vedere.
North and South(ecranizarea romanului scris de Elisabeth Gaskell)
Pride and Prejudice
The day after tomorrow
New in town
Emma
Fast and furious
Piratii din Caraibe
7 mirese pentru 7 frati
Sister act
Yours, mine&ours
Wives and daughters
174 întreabă: