| RowseRj a întrebat:

Bună seara. Am o problemă destul de urgentă. Dețin un câine de talie mică Pechinez destul de bătrân 12 ani. Recent am venit din străinătate și am luat câinele de la bunici. M-am confruntat cu o problemă destul de gravă cu el, a devenit agresiv și s-a umplut de căpușe 2 dintre ele în zona botului. Câinele este acum plin de purici și nu îl pot duce la veterinar deoarece mușcă și nu lasă pe nimeni să îl ia în brațe. Am sunat un veterinar din apropierea mea pentru un sfat. Ne-a spus să-l aducem la dânsa dar noi trebuie să-l ținem deoarece ea nu face anestezie decât la operație. M-am dat bătută. Cei care au animale și au fost în situația asta, aveți un sfat? Ce ar trebui să fac cu el? Voi suna mâine la alt veterinar. Primul veterinar mi-a spus să-l dau la dresaj dar nu îmi pot permite. Am cautat un dresor dar toți cer până în 10 milioane pe lună iar eu sunt studentă și mă întrețin singură. Vă rog un sfat cum ar trebui să procedez... Pentru că cineva ma sfătuit să-l eutanasiez dar nu mă lasă inima pentru că e sigurul lucru care mi-a rămas de la sora mea.

32 răspunsuri:
| Sophieka a răspuns:

Buna

Cu siguranta a patit el multe cat timp l-ai lasat la asa zisii bunici... Nu au avut grija de el si poate l-au si abuzat fizic.
Exista geluri care adoarme cainele, se pune in mancare si cam intr-o jumatate de ora isi face efectul, iar acela il gasesti la veterinar.
De unde esti? As putea sa caut un medic bun.
Dresajul e dificil in cazul in care cainele are traume din urma celor traite cat l-ai lasat la bunici si nu iti vor garanta ca de sutele de milioane pe care le vei da, vor face un caine bun din el.

| RalucaRalu2 a răspuns:

Incredibil ce sfaturi ai putut primi. Cum e posibil sa iti recomande să eutanasiezi un caine, de parcă nu ar fi și el un suflet! În niciun caz să nu faci asta!