| troleibuz a întrebat:

În orașul meu medicul veterinar se deplasează pentru urgente gratuit și în toiul nopții.

Dar sunt curios daca in alte orașe urgențele veterinare costa și dacă e relevant daca animalul îți aparține sau nu.

De exemplu daca un câine e lovit pe strada și chemi veterinarul, ești obligat să îi plătești operațiile daca are nevoie?

Daca doar anunți, de exemplu, trimiți o poza cu câinele în suferință și pleci, se consideră că ai ajutat? Va avea cineva grija de el neplătit?

2 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

~În orașul meu medicul veterinar se deplasează pentru urgente
gratuit și în toiul nopții~

dă-ne voie să ne indoim de gratuitatea deplasărilor lui din toiul nopții.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

1. Aprecierile mele (dacă chiar face așa).
Poate că e tânăr, la inceput de carieră.

2. Sunt medici care pretind taxa de urgentă, dar sunt si unii care inteleg situatia disperată si nu prea au pretentii.
O urgență veterinară te face să scoti din buzunar intre 150-200 lei (pe care nu-i pretinde nimeni, dacă te duci la cabinet, in timpul programului).
Consultatia se plateste individual (50 lei), o injectie (10 lei), două injectii (20 lei). Dacă are nevoie si de radiografie, de ecograf, atunci se adaugă alte costuri.
Depinde de oraș...

3. Da (dacă nu ai bani suficienti, exista grupuri pe Facebook, al iubitorilor de animale, care iti vin imediat in ajutor, cand e vorba să ajute un animal in suferintă). Se postează imagini cu animalul bolnav, chitanta medicului, numele veterinarului, telefonul lui, diagnosticul, parafa medicului, deci se cer dovezi clare, pentru a se evita escrocheriile. Dacă situatia e serioasă, se va face si chetă pentru a ajuta un animal.
Nu se poate trișa.

4. Trimiti o poză si pleci?! Ce inimă să ai incât sa-l lasi suferind, acolo? Săracul animal!
Acela nu e ajutor. Când vrei sa ajuti un suflet, il ridici de acolo, il iei cu tine si suni urgent la toti veterinarii din apropiere, ca să-i salvezi viata.